فیلم صحنه سرقت خونسردانه دزد پراید سوار تهران + شگرد
حجم ویدیو: 11.24M | مدت زمان ویدیو: 00:01:31

سارق حرفه ای سوار بر خودروی پراید به سراغ خودروی پژو می رفت و با خم کردن در ماشین اقدام به سرقت لوازم داخل خودرو می کرد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کیومرث حسنوند سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران گفت: چندی قبل با افزایش پرونده های سرقت لوازم داخل خودرو تیمی از ماموران برای تحقیق وارد عمل شدند.

وی افزود: ماموران در ابتدا به سراغ دوربین های مداربسته رفته و در بررسی ها مشخص شد که سارق جوانی که یک کلاه به سر دارد سوار بر خودروی پراید به نزدیکی خودروی سوژه هایش می رود و پس از بررسی محل سرقت در چشم بهم زدنی اقدام به خم کردن در خودروی پژو 206 کرده و سپس با باز کردن قفل درها اقدام به سرقت لوازم داخل خودروها می کند.

بازداشت باند سارقان لوازم داخل خودرو

سرهنگ حسنوند ادامه داد: ماموران با اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق به شناسایی سارق جوان شدند و در ادامه مشخص شد این سارق با 2 جوان دیگر یک باند سرقت لوازم داخل خودرو را تشکیل داده و سوار بر خودروی پراید خودش دست به این سرقت ها می زند.

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران اظهار داشت: تیم پلیسی با شناسایی مخفیگاه سارقان در عملیاتی غافلگیرانه موفق به دستگیری متهمان شدند و از مخفیگاه دزدان وسایل سرقتی نیز کشف شد.

بنا بر این گزارش، متهمان برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس تهران قرار دارند.

کدخبر: 711503 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟