عشوه های فرزانه شیطانی بود / مرد یزدی تسلیم ابلیس شد

ازدواج موقت خیلی از افراد را فریب می دهد . برخی زنان و مردان به بهانه ازدواج موقت دست به کلاهبرداری و اخاذی می زنند . در این پرونده ازدواج موقت این بار توسط یک زن یک مرد را فریب داد. ازدواج موقت این زن برای اخاذی و کلاهبرداری از مرد فریب خورده بود. این زن با باز کردن یک صفحه اینستاگرام به عنوان ازدواج موقت مردان را فریب می داد.

رئیس پلیس فتای استان یزد: افرادی در شبکه‌های اجتماعی به خصوص اینستاگرام و تلگرام با انتشار تبلیغات دروغین به سرقت اطلاعات شخصی و یا کلاهبرداری از کاربران می‌کنند.

سرهنگ مرتضی ابوطالبی گفت: مردی ۳۰ ساله با مراجعه به پلیس فتا اظهار داشت که پس از مشاهده یک پیج اینستاگرامی درباره ازدواج موقت، با این خانم که نامش فرزانه بود تماس گرفتم و برای آشنایی از بنده درخواست مبالغی کرد.

به گزارش رکنا، وی افزود: او مدت زمان زیادی، من را سرکار گذاشت و پس از هر بار تماس و درخواست ملاقات، به بهانه‌های مختلف درخواست پول می‌کرد که در نهایت پس از کلاهبرداری مبلغ ۳۸۰ میلیون ریال از من دیگر پاسخگوی تلفن خود نبود.

رئیس پلیس فتا نسبت به ترفند‌های مختلف کلاهبرداری در شبکه‌های اجتماعی هشدار داد و تصریح کرد: در برخی موارد، مجرمان اینترنتی با ترفند صیغه یابی و ازدواج موقت و با ارسال لینک فیشینگ برای پرداخت مبلغی ناچیز به عنوان حق آشنایی، اقدام به سرقت اطلاعات بانکی و در نهایت برداشت غیرمجاز از حساب بانکی افراد می‌کنند.

کدخبر: 710747 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟