این 5 مرد مهابادی تا دندان مسلح بودند

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی مهاباد گفت: پنج نفر از اعضای یک شبکه نگهداری سلاح های شکاری غیرمجاز توسط ماموران انتظامی این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

 سرهنگ محمد توحیدی فرمانده انتظامی مهاباد گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با دارندگان سلاح‌های غیرمجاز، طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیر مجاز با هدف پاکسازی مناطق آلوده در این شهرستان به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: ماموران این انتظامی در اجرای این طرح پنج نفر از دارندگان سلاح غیرمجاز را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی طی عملیاتی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مهاباد اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان پنج قبضه سلاح غیرمجاز کشف و توقیف شد.

سرهنگ توحیدی با بیان اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند، اضافه کرد: در راستای آسایش و آرامش شهروندان طرح‌های پاکسازی و برخورد با دارندگان سلاح‌های غیر مجاز در نوبت‌های متعدد و با تمام توان توسط این فرماندهی در سطح شهرستان اجرا می‌شود.

وی تاکید کرد: وجود سلاح غیرمجاز یکی از عوامل بسترساز جرایم خشن اعم از تیراندازی، قتل و سرقت‌ مسلحانه است، لذا نیروی انتظامی با جدیت با قاچاقچیان سلاح و مهمات برخورد می‌کند.

وی با قدردانی از تعامل و مشارکت مردمی با پلیس در راستای برخورد با جرایم از عموم شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک به ویژه در زمینه تولید و توزیع انواع مواد مخدر مراتب را به پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

ماه گذشته پنج نفر از اعضای یک شبکه نگهداری سلاح‌های جنگی و شکاری توسط ماموران انتظامی این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند که از آنان یک قبضه سلاح جنگی (کلت کمری) به همراه یک تیغه خشاب، هشت تیر جنگی و سه قبضه سلاح شکاری غیرمجاز کشف شده بود.

مهاباد در جنوب آذربایجان‌غربی و ۱۱۶ کیلومتری مرکز استان واقع است.

کدخبر: 710559 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟