سازمان یافته ترین سرقت از طلافروشی در تهران / مرد طلافروش در صندوق عقب زندانی بود + عکس

آدم ربایی این بار برای اجرای سرقت میلیونی به اجرا گذاشته شد. در این آدم ربایی متهمان اقدام به ربودن مرد طلافروش کرد. دزدان پس از آدم ربایی به مغازه طلافروشی رفتند. در این پرونده آدم ربایی 5 کیلو طلا به سرقت رفت و مرد ربوده شده با حضور در اداره پلیس از آدم ربایی پرده برداشت.

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، بامداد 17 تهران ماه سال جاری بود که مرد 60 ساله در تماس با پلیس تهران از ربودن و سرقت طلاهایش از سوی ماموران قلابی پرده برداشت و تیمی از ماموران برای تحقیق وارد عمل شدند.

آدم ربایی برای سرقت از طلافروشی

مرد 60 ساله به ماموران گفت: ساعت 11:15 شامگاه 16 تیر ماه بود که مغازه طلافروشی ام را در منطقه جوادیه بستم و سوار بر خودرویم به سمت خانه ام به غرب تهران رفتم. در خیابان ستاری وارد خیابان فرعی شدم که در نزدیکی خانه ام بود که ناگهان مرد موتور سواری جلوی راهم را گرفت.

وی افزود: مرد موتور سوار خودش را مامور معرفی کرد و در حال صحبت با هم بودیم که ناگهان 3 مرد که ماسک بهداشتی روی صورت داشتند به سمت من حمله کردند و سپس با شوکر مرا هدف قرار دادند و در ادامه با زور مرا به صندلی عقب خودرویم برده و دستانم را بستند و در حالی که سرم را به زیر صندلی برده بودند خودرو شروع به حرکت کرد.

مرد طلافروش ادامه داد: بعد از دقایقی وقتی سرم را کمی بالا آوردم متوجه شدم آنها از پل جوادیه عبور کردند و سپس در مقابل مغازه طلافروشی ام خودرو متوقف شد و مردان خشن مرا به زور به صندوق عقب منتقل کرده و سپس دزدان با در اختیار داشتن کلیدهای مغازه وارد مغازه طلافروشی ام شده و دست به سرقت 5 کیلو طلا از مغازه ام زدند.

این مرد اظهار داشت: بعد از دقایقی خودرو شروع به حرکت کرد و پس از چند دقیقه متوجه شدم خودرو متوقف شده و خبری از دزدان خشن نیست به همین خاطر با سروصدا توانستم مردم را با خبر کنم و مرا از داخل صندوق عقب پژو 206 نجات دادند.

بازداشت سارقان طلافروشی پس از آدم ربایی

بدین ترتیب تیمی از کاراگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی تهران برای تحقیق وارد عمل شده و در گام نخست تحقیقات کارآگاهان به بازبینی دوربین های مداربسته مغازه طلافروشی پرداختند و خیلی زود عاملان سرقت طلاهای مرد طلافروش شناسایی شدند.

تیم پلیسی در ادامه پاتوق ها و خانه های دزدان طلافروشی را به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند و کارآگاهان پس از 15 روز در 4 عملیات همزمان کارآگاهان موفق به دستگیری 4 سارق طلافروشی در 4 نقطه تهران شدند.

ماموران در بازرسی از مخفیگاه سارقان 75 گرم از طلاهای سرقتی و 2 کارت عابربانک که پول طلاهای سرقتی به حساب آنها واریز شده بود را کشف کردند.

متهمان پس از بازداشت به آدم ربایی و سرقت طلافروشی اعتراف کرده و مشخص شد طلاهای سرقتی بین 4 سارق جوان تقسیم شده است.

بنا بر این گزارش، تحقیقات برای دستگیری مالخر طلاهای سرقتی و دیگر متهمان احتمالی در این پرونده در دستور کار ماموران اداره پنجم پلیس اگاهی تهران ادامه دارد.

کدخبر: 710100 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟