4 زن و مرد  خانواده تهرانی نزد هم بی آبرو بودند / در ابوسعید فاش شد + عکس ها

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، در پی چند فقره سرقت از پارکینگ آپارتمان های محله ابوسعید ماموران پلیس ماموریت گرفتند تا سارق یا سارقان احتمالی را شناسایی و دستگیر کنند.

اخبار اختصاصی رکنا - کپی رایت

تیم پلیسی با تحقیقات دقیق تر و اظهارات شاهدان متوجه شدند که 4 زن و مرد با مرجعه به آپارتمان های محله ابوسعید از پارکینگ و انباری ها لوزم با ارزش را سرقت کردند و به سرعت متواری شدند.

شناسایی سارق خانوادگی در ابوسعید

ماموران پلیس با رصد های اطلاعاتی و بازبینی دوربین های مداربسته پی بردند که سارقان اعضای یک خانواده هستند و به بیشتر آپارتمان های غرب تهران دستبرد زدند.

ماموران نیروی انتظامی پس از شناسایی این خانواده سارق با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات پلیسی هماهنگ شده 4 سارق زن و مرد را در محله ابوسعید دستگیر و جهت تحقیقات ابتدایی مقر پلیس منتقل کردند.

دستگیری سارقان حرفه ای در ابوسعید

در تحقیقات ابتدایی متهمان در مواجه با مدراک و شواهد پلیسی صراحتا به جرم خود مبنی بر سرقت از محتویات با ارزش پارکینگ و انباری آپارتمان های ابوسعید اعتراف کردند.

پدر این خانواده در بازجویی های پلیسی ادعا کرد سرقت هارا خودش انجام داده و از همسر، دختر و پسرش به عنوان پوشش استفاده کرده و دلیل سرقت هارا اعتیاد شدید خود به شیشه و فقر مالی عنوان کرد.

بنابراین گزارش، متهمان جهت سیرمراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

کدخبر: 709303 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟