قتل فجیع مسلحانه در عنبرآباد / سرنوشت قاتل فراری بعد از 2 سال

 فرمانده انتظامی شهرستان عنبرآباد در جنوب استان کرمان از دستگیری قاتل فراری بعد از گذشت حدود ۲ سال از زمان وقوع قتل یک شهروند خبر داد.

سرهنگ رضا فیروزبخت توضیح داد: دی ماه سال ۱۳۹۸ فردی اقدام به قتل مسلحانه یک مرد جوان در جریان یک نزاع و درگیری دسته جمعی در شهر عنبرآباد کرده و پس از وقوع قتل با هویت جعلی به شهرهای همجوار متواری شده بود.

به گزارش رکنا، وی ادامه داد: بلافاصله پس از اعلام وقوع این قتل به پلیس، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت و با وجود اینکه قاتل محل اختفای خود را به صورت مداوم تغییر می داد در نهایت ماموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه متهم را در یکی از استان های همجوار شناسایی و این قاتل را پس از اخذ نیابت قضای در یکی از شهرهای استان سیستان و بلوچستان دستگیر کردند.

بازداشت قاتل فراری در عنبرآباد

فیروزبخت تصریح کرد: این فرد پس از انتقال به مقر پلیس آگاهی به جرم ارتکابی خود اعتراف و انگیزه ارتکاب قتل را اختلاف قبلی با مقتول بیان کرد و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

وی با تاکید بر اینکه پدیده نزاع و درگیری در جامعه با ایجاد اخلال در روابط اجتماعی، فضایی آکنده از بغض، کینه و دشمنی میان افراد به وجود می‌آورد ادامه داد: در بیشتر موارد از وقوع نزاع شاید افراد حتی به فکرشان نرسد با آسیبی که به فرد مقابل می زنند، ممکن است مرتکب جراحت شدید و حتی قتل فرد شوند از این رو همواره بر توانایی های کنترل خشم، خویشتنداری و حل و فصل تنش های بین فردی از طریق مذاکره و مشورت با بزرگترها تاکید داریم.

کدخبر: 709270 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟