قتل با قمه وسط خیابان / کاشانی ها شوکه شدند

با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی کاشان، عاملین اخلال در نظم و امنیت عمومی کمتر از ۶ ساعت شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش رکنا، سرهنگ ستاد حسین بساطی فرمانده انتظامی شهرستان کاشان، با بیان اینکه افزایش احساس آرامش فردی و عمومی و سلب تحرک از مجرمان و قانون‌گریزان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد اظهار داشت: نیروی انتظامی با برخورد قاطع و قانونی با مجرمان و متخلفان و اقدامات کنترلی، محیط را برای فعالیت مجرمانه ناامن می‌کند.

وی گفت: در پی درگیری و قمه‌کشی تعدای از جوانان با یکدیگر که منجر به قتل احدی از آنان و مصدومیت ۴نفر شد، ماموران پلیس آگاهی کاشان، پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه با اقدامات همه جانبه و اشرافیت اطلاعاتی پلیس، عاملان این درگیری شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی دستور دستگیری آن‌ها صادر شد تصریح کرد: پلیس با تلاش‌های صورت گرفته، متهمان را کمتر از ۶ ساعت شناسایی و دستگیر کردند.

بازداشت قمه کش  در کاشان بعد از آدمکشی

سرهنگ بساطی در پایان افزود: افرادی که قداره به دست هستند و هرگونه سلاحی اعم از گرم و سرد با خود حمل می‌کنند و اشخاصی که امنیت مردم را به مخاطره می‌اندازند، یقین بدانند حتما پلیس با این افراد در صحنه برخورد قاطع و قوی را انجام خواهد داد و مصمم هستیم تا آسایش و امنیت اجتماعی و آرامش روحی و روانی مردم را با برخورد قاطع با مخلین نظم و امنیت تامین کنیم و تحت هیچ شرایطی اجازه نمی‌دهیم افرادی نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند.

کدخبر: 709122 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟