قتل پسربچه 11 ساله در جشن عروسی / شادی که عزا شد

فرمانده انتظامی کهنوج گفت: رسم غلط تیراندازی در مراسم جشن عروسی، منجر به قتل یک پسر بچه ۱۱ ساله و مجروحیت ۲ تن دیگر در روستای دوچاهی شد.

به گزارش رکنا، سرهنگ شاهپور بهرامی، فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج گفت: حوالی نیمه شب هشتم مردادماه در پی اعلام یک فقره تیرانداری منجر به جرح در مراسم عروسی در روستای دوچاهی، بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: با حضور و تحقیقات میدانی ماموران مشخص شد، یک نفر بنا به رسم بسیار غلطی که در برخی مناطق وجود دارد با یک قبضه اسلحه کلاش اقدام به تیراندازی در یک مراسم عروسی می کند که تیر‌ها به یک پسر بچه ۱۱ ساله، یک دختر بچه ۱۰ ساله و یک مرد ۶۷ ساله که در مراسم حضور داشتند اصابت می کند.

سرهنگ بهرامی تصریح کرد: بلافاصله مصدومان به بیمارستان ۱۲ فروردین کهنوج منتقل شدند و متاسفانه پسربچه ۱۱ ساله جان خود را از دست داد و آن دو نفر هم از ناحیه دست مجروح شدند.

تیراندازی در عروسی جان کودک 11 ساله را گرفت

فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج با بیان اینکه تلاش پلیس برای شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی ادامه دارد، بیان کرد: حمل، نگهداری و استفاده از سلاح گرم جرم محسوب می‌شود؛ اما متاسفانه در برخی مناطق جنوب و شرق استان، کماکان رسم بسیار غلط تیراندازی در مراسم جشن و شادی رواج دارد که این مسئله همچون این حادثه اخیر باعث صدمه و فوت مردم می‌شود.

سرهنگ بهرامی افزود: در این رابطه پلیس تاکید ویژه‌ای بر فرهنگ سازی، آموزش و همکاری دستگاه‌های مسئول دارد تا بزرگان طوایف، افراد متنفذ و خود مردم با توجه به خطرات استفاده از سلاح در مراسم جشن، به این رسم غلط پایان دهند تا هیچ گاه شاهد حوادث تأسف بار این چنینی نباشیم.

کدخبر: 709013 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟