بازداشت جراح زیبایی پلید در غرب تهران / زنان فریب خورده شکایت کردند

جراح زیبایی که قلابی بود با فریب زنان برای خود مشتری جمع کرده بود . این جراح زیبایی با رفتارهای پلیدانه زنان را به دام می انداخت و آنها را جراحی می کرد. مطب این جراح زیبایی بعد از لو رفتن پلمب شد. جراح زیبایی دستگیر و راهی زندان شد. جراح زیبایی اغلب مشتریانش زن بودند.

 معاون پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت از پلمب یک مطب پزشکی در غرب تهران خبر داد و گفت: پزشکان قلابی معالج در این مطب عمل های جراحی زیبایی پرخطر را بدون مجوز انجام می داند.

به گزارش رکنا، سرهنگ " نادر مرادی " اظهار داشت: اواخر ماه گذشته زن جوانی با مراجعه به پلیس امنیت عمومی اظهار داشت، برای دریافت خدمات درمانی به یکی از مطب های جراحی زیبایی در غرب تهران مراجعه کردم ولی پس از آن متوجه شدم پزشکان این مطب فاقد هرگونه پروانه عمومی پزشکی و یا تخصصی جراحی بوده که از ادامه مراحل درمانی خود منصرف و موضوع را بلافاصله به مأموران پلیس گزارش داده ام.

وی با بیان اینکه بررسی موضوع در دستور کار ماموران معاونت پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت قرار گرفت، ادامه داد: در ادامه تحقیقات پلیسی، پرونده مشابهی دیگری از سوی اداره بهداشت و درمان به این معاونت ارجاع شد.

 معاون پلیس نظارت بر اماکن عمومی  تهران تصریح کرد: تحقیقات تکمیلی به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت تا اینکه روز گذشته در بازدید مشترکی که به همراه کارشناسان اداره بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران از این مطب انجام گرفت، مشخص شد   2خانم و یک  آقا که خود را به عنوان پزشک معرفی و در  این مرکز درمانی فعالیت می کنند فاقد هرگونه پروانه طبابت عمومی و تخصصی بوده و بدون داشتن مجوزهای قانونی به صورت غیرمجاز با اخذ مبالغ هنگفت از بیماران خود، جراحی زیبایی لیپوماتیک و لیپوساکشن(خارج کردن چربی های اضافه از بدن) را انجام می دهند.

زنان تهرانی فریب جراح قلابی را خوردند

این مقام انتظامی با بیان اینکه نتیجه تحقیقات صورت گرفته در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت، خاطر نشان کرد: صبح امروز با دستور قضائی هر 3   پزشک قلابی دستگیر و این مطب توسط مأموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت پلمب و دستگاه و ادوات غیرمجاز جراحی نیز توسط کارشناسان شبکه بهداشت و درمان توقیف شد.

معاون پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت با بیان اینکه تا کنون 2 تن از شاکیان شناسایی شده اند، اضافه کرد: متهمان پرونده به دادسرا معرفی شدند.

سرهنگ مرادی در پایان با اشاره به اینکه این نوع جراحی در علم پزشکی از جمله جراحی های خطرناک و با ریسک بالا بوده و در صورت نداشتن تخصص لازم ممکن است منجر به مرگ بیمار شود، از شهروندان خواست به مراکز درمانی و بهداشتی معتبر مراجعه کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این خصوص مراتب را سریعا با شماره گیری مرکز فوریت های پلیس 110 گزارش دهند.

کدخبر: 708986 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟