دسیسه پلید 4 تبهکار برای تهرانی ها در سلول زندان + فیلم گفتگو با رییس باند
حجم ویدیو: 19.88M | مدت زمان ویدیو: 00:02:42

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، تابستان امسال با وقوع چندین سرقت گسترده موتوسیکلت های شهروندان در شرق تهران کاراگاهان پلیس آگاهی پس از ساعت ها تلاش شبانه روزی 4 سارق حرفه ای را در شرق تهران بازداشت کردند که در پی آن  جزئیات سرقت های رخ داده فاش شد.

 سرهنگ شهرام سلطانی رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران در گفتگو با خبرنگار رکنا اظهار داشت: در پی چند فقره سرقت موتورسیکلت و محتویات خودرو موضوع در دستورکار ماموران پایگاه ششم قرار گرفت.

اخبار اختصاصی رکنا - کپی رایت

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی پس از اقدامات اطلاعاتی و بازبینی های دوربین مداربسته مخفیگاه 4 سارق حرفه ای را در شرق پایتخت شناسایی و دستور بازداشت متهمان را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ سلطانی افزود: ماموران پایگاه ششم پلیس آگاهی پس از  هماهنگی با مجوز قضایی در یک عملیات پیچیده موفق به دستگیری 4 سارق حرفه ای در شرق تهران شدند.

 رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران در ادامه گفت: متهمان در بازجویی های تخصصی صراحتا به جرم خودشان مبنی بر سرقت موتور سیکلت و محتویات خودرو های شهروندان در شرق تهران اعتراف کردند.

این مقام ارشد انتظامی در پایان گفت: پرونده متهمان جهت کشف بیشتر از جزئیات سرقت ها در دست برسی است.

گفتگو با سردسته سارقان حرفه ای در تهران

سردسته سارقان در گفتگو با خبرنگار رکنا ماجرای بازداشت خود و همدستانش را اینطور بیان کرد: پس از آشنایی با همدستانم در زندان تهران بزرگ تصمیم گرفتیم دست به سرقت موتور و محتویات لوازم خودرو بزنیم برای همین یک باند 4 نفره تشکیل دادیم.

وی ادامه داد: پس از سرقت  لوازم موتورسیکلت ها را خرد می کردیم و می فروختیم. جهل و نادانی مارا مجبور به سرقت کرد در حال حاضر پشیمانیم و اگر آزاد شویم دیگر دست به سرقت نمی زنیم.

کدخبر: 708518 ویرایش خبر
لینک کپی شد
محمد نازی
آیا این خبر مفید بود؟