معده این 5 مرد تهرانی بوی هروئین می داد

فرمانده شهرستان ری از دستگیری اعضای باند 5 نفره قاچاقچیان مواد مخدر که با بلعیدن مواد مخدر آن را به شهرستان ری انتقال می دادند، خبر داد و گفت: در این رابطه 3 کیلو هروئین بلعیده شده کشف شد.

سرهنگ "دوست علی جلیلیان" بیان داشت: در رصد های اطلاعاتی مشخص شد اعضای یک باند 5 نفره سوداگران مرگ،  با سفر به استان های شرقی کشور و تهیه مواد مخدر، آن ها را با بلعیدن به شهرستان ری انتقال می دهند و سپس به توزیع و خرده فروشی آن می پردازند.

به گزارش رکنا، وی عنوان کرد: در بررسی های تکمیلی به دست آمد متهمان به تازگی به  استان مرزی کشور سفر و در حال مراجعت به شهرستان ری می باشند که در مراقبت های ویژه پلیسی، خودروی متهمان در جاده قدیم "حسن آباد" شناسایی و در یک عملیات پلیسی متوقف شد.

فرمانده شهرستان ری با بیان این که هر 5 تن اعضای این باند دستگیر و بلافاصله به بیمارستان منتقل شدند، افزود: پس از ارائه خدمات درمانی از معده این افراد 3 کیلو "هروئین " بلعیده شده کشف و متهمان پس از ترخیص از بیمارستان و تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ جلیلیان در پایان خاطر نشان کرد: پلیس در  برخورد با بلای خانمانسوز اعتیاد و قاچاقچیان موادمخدر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

کدخبر: 708494 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟