قتل فامیلی در شرق تهران / 2 پسر عمو در وسط خیابان به جان هم افتادند

قتل فامیلی در شرق تهران رخ داد. در این قتل فامیلی 2 پسر عمو به جان هم افتادند. قتل فامیلی بخاطر اختلافات قدیمی و ناموسی رقم خورده است. در این قتل فامیلی پسر عمو پا به فرار گذاشت. پسر عمو با ضربا چاقو به گردن و پهلو قتل فامیلی را رقم زد.

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، ساعت 9 شامگاه پنج شنبه 31 تیرماه امسال بود که ماموران کلانتری 121 سلیمانیه در جریان درگیری خونین 2 مرد در خیابان ابومسلم منطقه پیروزی قرار گرفتند و تیمی از ماموران برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

ماموران با حضور در صحنه جرم با جسد خونین مرد جوانی روبرو شدند و همین کافی بود تا با اعلام این خبر به بازپرس ویژه قتل تیمی از کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران برای تجسس های ویژه در صحنه جرم حضور پیدا کنند.

قتل فامیلی در شرق تهران

کارآگاهان در تحقیقات میدانی پی بردند که 2 پسر عمو که افغان هستند بخاطر اختلافات ناموسی و قدیمی با هم درگیر شدند و پسر عموی 28 ساله در این درگیری با چاقو ضرباتی به گردن، پهلو زده و سوار بر موتور پا به فرار گذاشته است.

بنا بر این گزارش، جسد مرد جوان برای بررسی های بیشتر به پزشکی قانونی منقتل شد و تحقیقات برای دستگیری عامل جنایت خانوادگی در دستور کار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

کدخبر: 707334 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟