بازداشت مرد مشکوک گونی به دوش / او سایه مرگ تهرانی ها بود

حضور به موقع پلیس موجب جلوگیری از حادثه جبران ناپذیر در غرب تهران شد.

به گزارش رکنا، سرهنگ "جلیل موقوفه ای" رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اظهار داشت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی امشب 25 تیرماه ساعت 23 واحد های عملیاتی در مناطق تهران فعال بودند که گشت انتظامی کلانتری 179 خلیج فارس به یک مرد که گونی سفید رنگی در دست داشت در محدوده بزرگراه فتح مشکوک شدند.

این مقام ارشد پلیسی ادامه داد: واحد گشت کلانتری 179 خلیج فارس پس از متوقف و تفتیش محتویات گونی متوجه شدند، متهم تعداد 50 قطعه پیچ مربوط به ریل  راه آهن " آذربایجان" را سرقت کرده است.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله عوامل گشت کلانتری 179 خلیج فارس با هماهنگی عوامل پلیس راه آهن تهران از یک حادثه بزرگ و جبران ناپذیر جلوگیری و از عبور قطار بر روی ریل نا ایمن را جلوگیری کردند.

سرهنگ جلیل موقوفه ای تصریح کرد: پس از انتقال متهم به کلانتری تیم تعمیر و نگهداری خطوط راه آهن اقدام به تعمیر و بازسازی خط ریل " آذربایجان" کردند و قطار با سرعت کم از روی ریل عبور کرد.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در خاتمه گفت: در حال حاضر تیم پلیس و همکاران راه آهن در تلاش هستند تا خط راه آهن " آذربایجان" را به حالت اولیه برگردانند تا قطار ها بتوانند طبق روال عادی حرکت داشته باشند.

کدخبر: 705498 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟