این خانه را همزمان به 4 نفر فروختند / مرد با نفوذ طبل تو خالی بود

کلاهبرداری اینبار با شگرد فروش خانه در تهران صورت گرفت. مرد جوان با فروش یک خانه به چند نفر در تهران دست به کلاهبرداری زد. متهم به کلاهبرداری برای اجرای نقشش بیسیم به دست داشت.کلاهبرداری شیوه های مختلفی دارد و مرد جوان برای به دست آوردن پول زیاد دست به کلاهبرداری زده اند.

 به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه "سعید مجیدی" رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران گفت: اول خرداد ماه فردی به پایگاه چهارم مراجعه و اظهار کرد، 18 اردیبهشت ماه یک دستگاه آپارتمان را از فردی  که ظاهری موجه و بی سیمی به همراه داشت،  به مبلغ 22 میلیارد ریال خریداری کردم . پس از تنظیم مبایعه نامه تمام مبلغ آپارتمان را به علت اعتمادی که به وی پیدا کرده بودم پرداخت و قرار شد، در موعد مقرر  آپارتمان را تحویل بگیرم.

کلاهبرداری با فروش یک خانه به چند نفر

وی عنوان کرد: شاکی ادامه داد، فروشنده در موعد تحویل آپارتمان  پاسخگو نبود، به محل سکونت وی مراجعه اما متوجه شدم که از آن محل نقل مکان کرده است.  به آدرس آپارتمان خریداری شده رفتم آنجا با چند نفر دیگر مواجه شدم که مدعی خرید آپارتمان بودند و متوجه شدم که متهم آپارتمان را به چند نفر دیگر هم فروخته و متواری شده است.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران با اشاره به اینکه کارآگاهان این پایگاه موفق شدند مخفیگاه متهم را حوالی خیابان پیروزی شناسایی کنند، ابراز داشت: متهم پس از هماهنگی های قضائی در مخفیگاهش دستگیر و در بررسی های بیشتر  یک دستگاه بی سیم فاقد مجوز نیز از وی کشف شد.

بازداشت کلاهبردار حرفه ای

این مقام انتظامی افزود: متهم پس از انتقال به پایگاه چهارم به جرم ارتکابی اقرار و معترف شد مدتی پیش نقشه این شیوه از کلاهبرداری به ذهنم خطور کرد و با آماده کردن مقدمات آن یک واحد آپارتمان خود را به  4 نفر فروختم و قصد داشتم خود را مخفی کنم که دستگیر شدم.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران در پایان با بیان اینکه در تحقیقات پلیسی مشخص شد بی سیم همراه متهم مسروقه بوده،  اضافه کرد: با تکمیل پرونده متهم به دادسرا معرفی و با صدور قرار قانونی روانه زندان  شد.

کدخبر: 704972 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟