توبه قاتل تهرانی توبه گرگ بود / بازداشت در ستارخان

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا, 4 سال پیش مأموران پلیس در شرق تهران جسد مرد میانسالی را در خانه ای کشف کردند. با شروع تحقیقات پلیس و تیم جنایی مشخص شد، مقتول براثر 4 ضربه چاقو به قتل رسیده است. تیم پلیسی پس از انجام قدامات اطلاعاتی قاتل را شناسایی و دستگیر کردند. متهم در تحقیقات ابتدایی صراحتا به قتل دوستش اعتراف و دلیل این جنایت را اختلافات شخصی با مقتول عنوان کرد. چندی بعد قاتل پس از رضایت اولیای دم با صلح و سازش از قصاص تبرئه و از زندن آزاد شد تا اینکه ماموران پلیس او را چند روز قبل در خیابان ستارخان بازداشت کردند.

اخبار اختصاصی رکنا - کپی رایت

بازداشت قاتل بعد از توبه!

دوشنبه 21 تیرماه امسال ماموران پلیس ستارخان در پی چند فقره سرقت محتویات داخل خوردو در یکی از پارکینگ های عمومی خیابان ستارخان قرار گرفتند و ماموران پلیس رسیدگی به پرونده را در دستور کار خود قرار دادند.

تیم پلیسی پس از برسی های کارشناسانه درباره محیط جغرافیایی و ارتکاب جرایم با بازبینی دوربین های مداربسته متهم را که نگهبان همان پارکینگ بود شناسایی کردند.

ماموران پلیس ستارخان پس از دریافت این اطلاعات مهم در محل مذکور استقرار یافتند و با تدابیر امنیتی در یک عملیات پلیسی سارق محتویات داخل خودرو را بازداشت کردند.

اعتراف قاتل به قتل دوست

پس از تحقیقات محرمانه مشخص شد متهم 4 سال پیش دوستش را در شرق تهران بخاطر اختلافات شخصی به قتل رسانده و با صلح و سازش از قصاص تبرئه شده است.

متهم پس از انتقال به مقر پلیس در بازجویی های فنی صراحتا به 70 فقره سرقت باطری، ضبط و کامپیوتر خودرو های مردم در پارکینگ عمومی خیابان ستارخان و اقرار کرد.

بنابراین گزارش متهم جهت سیرمراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

کدخبر: 704913 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟