قمه کشی شرور بی ام و سوار در قهوه خانه + فیلم و عکس و گفتگو
حجم ویدیو: 34.44M | مدت زمان ویدیو: 00:04:41

قمه کشی این بار در یک قهوه خانه رخ داد. پسر جوان که وضعیت مالی خوبی دارد در منطقه زمزمه قمه کشی کرد و علت این قمه کشی را یک اختلاف بچگانه اعلام کرد. شرور جوان با حضور در یک قهوه خانه قمه کشی کرد و فیلم قمه کشی این جوان کافی بود تا خیلی زود دستگیر شود.

قمه کشی پسر جوان در قهوه خانه

به گزارش خبرنگار حوادث رکنا، چندی قبل 2 جوان سوار بر خودروی پژو 207 مشکی رنگ مقابل یک قهوه خانه توقف کرد و 2 جوان در حالیکه قمه به دست بودند با تخریب شیشه های مغازه وارد قهوه خانه شدند و سپس به سراغ یکی از مشتریان رفته و وی را به باد کتک گرفتند.

سرهنگ سعید راستی رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران گفت: در اواخر ماه گذشته خبری  در خصوص  عربده کشی  و درگیری در یک قهوه خانه در حوالی خیابان "زمزم" دریافت شد.

بازداشت عامل قمه کشی منطقه زمزم

وی افزود:  با توجه به اهمیت موضوع ماموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت مسئولیت پرونده را بر عهده گرفتند و در بررسی های اولیه، مشخص شد شروری سابقه دار به همکاری همدستش  با حضور در این واحد صنفی،   ضمن تخریب شیشه های ورودی این قهوه خانه، با عربده  کشی و درگیری با یکی از افراد داخل قهوه خانه بلافاصله  از محل متواری شده اند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه فرد شاکی به نزدیکترین مرکز درمانی انتقال یافت،  بیان کرد: با تلاش های شبانه روزی  و شناسایی مخفیگاه متهم،  عصر روز گذشته در یک عملیات ضربتی وی دستگیر شد.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی  تهران  در پایان با بیان اینکه این فرد شرور با اعتراف به بزه انتسابی  برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد خاطر نشان کرد: تلاش برای دستگیری  همدست  وی نیز همچنان در دستور کار پلیس قرار دارد.

شرور بی ام و سوار

سرهنگ راستی از متهم که شرایط مالی خوبی دارد در خصوص انگیزه هایش برای درگیری گفت: متهم یکی از اراذل و اوباش سابقه دار است که مدتی قبل نیز بازداشت شد اما با گذشت 2 ماه زندان با قرار وثیقه آزاد شده و به تازگی بخاطر یک اختلاف بچه گانه دست به قهوه خانه حمله کرده است.

وی افزود: متهم در شرایط مالی خوبی قرار دارد و خودروی بی ام و دارد اما دست به شرارت می زند که متهم در این مرحله پیش روی خبرنگار رکنا تعهد داد که دیگر دست به شرارت نمی زند .

پسر جوان در اعترافاتش گفت: اختلاف داشتم و بخاطر یک اختلاف بچه گانه دست به این کار زدم و اشتباه کردم و پشیمانم.

وی افزود: مشکل مالی ندارم و شرایط مالی خوبی دارم و قول می دهم دیگر شرارت نکنم.

بنا بر این گزارش، متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس امنیت عمومی تهران قرار دارد.

 

کدخبر: 704724 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟