دزدان بالاسر رو چه کسانی هستند ؟ / بازداشت باند سایه ها در تهران

دزدان بالاسر رو در تهران دستگیر شدند. این دزدان بالاسر رو وقتی صاحبخانه خواب است دست به سرقت می زنند این دزدان به باند سایه ها معروف اند که این بار 2 تن از آنها شناسایی شدند.

 

سرهنگ کارآگاه "قاسم دستخال" از دستگیری 2 سارق حرفه ای و ولگرد که به صورت بالاسر رو اقدام به سرقت 30 میلیون تومان اموال کرده بودند خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه "قاسم دستخال" بیان داشت: بیست و دوم اردیبهشت ماه پرونده ای با موضوع سرقت از منزل با شکایت یکی از شهروندان در کلانتری 125 یوسف آباد تشکیل و به دستور  قضائی پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار دایره مبارزه با سرقت منزل پایگاه سوم پلیس آگاهی قرار گرفت.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: از شاکی پرونده تحقیق که اعلام داشت بیست و یکم اردیبهشت ماه در منزل به همراه خانواده خواب بوده که سارقان از درب ورودی اپارتمان وارد منزل شده و اقدام به سرقت وجه نقد،ارز،و تلفن همراه به ارزش 300 میلیون ریال کرده اند.

سرهنگ دستخال افزود: کشف و پی جویی پرونده در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و با اقدامات پلیسی و بهره گیری از شیوه های نوین و علمی کشف جرم سرنخ های به جامانده از سارقان در محل سرقت پایش و مشخص شد 2 سارق حرفه ای به نام های ابراهیم و نوروز سرقت از شاکی را رقم زده اند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: دستگیری ابراهیم و نوروز پس از اخذ دستور قضائی در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و با توجه به اینکه هر 2متهم ولگرد و فاقد مخفیگاه ثابت بودند آدرس دقیقی در دسترس نبود لذا کارآگاهان با تلاش بی وقفه و شبانه روزی موفق می شوند مخفیگاهی از متهمان در محله شوش را شناسایی و در یک عملیات ضربتی و پلیسی هر 2 متهم دستگیر و به اداره آگاهی  انتقال دهند.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران در پایان گفت: متهمان دستگیر شده در تحقیقات اولیه منکر بزه انتسابی بودند و با اظهاراتی ضد و نقیض سعی در کتمان حقیقت را داشته که پس از مواجه با مستندات به بزه انتسابی اعتراف کرده و با کشف سرقت هر 2 سارق روانه زندان شدند.

کدخبر: 704316 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟