دستگیری شهردار سابق ماهان در کرمان

به گزارش رکنا، بازرس کل استان کرمان، بازداشت ناظر نوسازی مدارس استان و نیز بازداشت مجدد شهردار سابق شهر ماهان را تایید کرد.

: تبانی در معاملات شهرداری و سوءاستفاده‌های مالی از جمله جرایم شهردار سابق ماهان است که این سوءاستفاده‌های مالی باعث زیان جبران ناپذیری به شهرداری شده و جرائم جدید کشف شده از  (شهردار سابق ماهان) حکایت از سوءاستفاده‌های متعدد مالی در شهرداری  دارد.

آبیار ادامه داد: با اقدام قاطع دستگاه قضایی حقوق چپاول شده شهرداری از متهم و متهمان اخذ و برای توسعه شهر و رفاه حال مردم ماهان هزینه می‌شود.

بازرس کل استان کرمان با تقدیر از پازپرس پرونده و پلیس امنیت اقتصادی استان بیان کرد:موارد سوء جریان مالی دیگری در دست بررسی است که گزارش آن پس از تکمیل به مرجع قضایی اعلام خواهد شد.

جزییات بازداشت ناظر نوسازی مدارس

بازرس کل استان کرمان همچنین از بازداشت یکی از ناظران پروژه‌های عمرانی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان خبر داد و افزود:  این فرد 13تیرماه جاری با دستور بازپرس پرونده بازداشت شد.

آبیار درباره جزئیات بیشتر این پرونده بیان کرد: این ناظر بر ساخت برخی از مدارس ش رفسنجان نظارت داشته و در تحقیقات بازرسان بازرسی کل استان کرمان مشخص شد که در تایید کارکرد پیمانکاران از آنها رشوه‌ دریافت می‌کرده است.

کدخبر: 704159 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟