خواهر و برادر تهرانی نزد هم بی آبرو بودند + جزییات

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه "کیانوش ناصری" بیان داشت: بیست و هفتم آذر ماه سال گذشته مالک فروشگاه اینترنتی به پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران مراجعه و اظهار کرد:  خانمی که پس از تماس تلفنی با فروشگاه خود را نازگل معرفی کرده بود  2 دستگاه تلفن همراه سامسونگ  به ارزش یک میلیارد ریال از وی خریداری و  از من خواست  کالای خریداری شده را  به آدرس تهران سر بفرستم.

وی عنوان کرد: خریدار  گوشی ها پس از تحویل گرفتن گوشی ها به پیک موتوری  اظهار می دارد که  کارت عابربانک را همراهش نیاورده و به پیک می گوید که جلوی درب صبر کند تا او کارت را بیاورد. در همین اثناء یک دستگاه خودروی پژو پارس سفیدرنگ از پارکینگ منزل به سرعت خارج و هر چه پیک صبر می کند، خبر و نشانی از خریدار نمی شود.

رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران ابراز داشت، در تحقیقات پلیسی  مشخص شد ،  ساختمان 3 طبقه بوده که در طبقه اول زوجی سالخورده زندگی می کنند و فرزندی ندارند؛ طبقه دوم خالی از سکنه بوده و طبقه سوم نیز یک خانم پیر زندگی می کند که دارای 2 فرزند می باشد.

این مقام انتظامی توضیح داد: در بررسی های اولیه مشخص شد،  یکی از فرزندان وی به نام "بهزاد" با خریدار تلفن همراه 5 روز قبل از تاریخ سرقت در ارتباط تلفنی بوده که   با دستگیری وی،  متهم به کارآگاهان اظهار کرد، ارتباط وی با نازگل در خصوص نظافت منزل مادرش بوده و از سرقت بی اطلاع است.

سرهنگ ناصری  تصریح کرد: با تلاش کارآگاهان در نهایت نازگل دوازدهم خرداد ماه در مخفیگاهش در تهرانسر دستگیر ،  و متهم معترف شد: برای نظافت منازل آگهی می دادم و با خودروی خود به همراه برادرم داخل پارکینگ منزل کارفرما می شدم و از قبل نیز از صاحبان مغازه های موبایل فروشی می خواستم که به  آدرس اعلامی (کارفرما) کالا را ارسال کنند و با تحویل کالا به بهانه همراه نداشتن کارت عابربانک وارد ساختمان می شدم و سپس به همراه برادرم که منتظر من در داخل پارکینگ ساختمان بود، از ساختمان خارج و متواری می شدیم.

رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی با بیان اینکه متهمان به 11 فقره کلاهبرداری به همین شیوه معترف شدند، اظهار کرد: کارشناسان ارزش ریالی اموال کلاهبرداری شده را 5 میلیارد ریال برآورد کردند.

سرهنگ ناصری  در پایان با بیان اینکه متهمان با قرار تامین مناسب روانه زندان شدند،  به  مالکان فروشگاه های اینترنتی توصیه کرد:  برای جلوگیری از جرائم مشابه کالا را زمانی به مشتری تحویل دهند که هزینه کالا پرداخت شده باشد.

کدخبر: 703285 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟