ردپای 12 مرد مخوف در پرونده قتل فجیع 3 طلافروش اصفهانی

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان در ادامه در خصوص آخرین وضعیت پرونده قتل 3 طلا فروش اصفهانی در شهرستان کازرون استان فارس که ۳۱ تیر ماه و با استفاده از تفنگ ساچمه‌ای به قتل رسیده بودند، ابراز داشت: با توجه به اعلام دادستانی کازرون تاکنون ۱۲ نفر متهم در خصوص این پرونده دستگیر شده‌اند.

به گزارش رکنا، وی اضافه کرد: هنوز متهم اصلی در بین این افراد مظنون شناسایی نشده است.

سرهنگ محمد عبادی نژاد فرمانده انتظامی کازرون با ارائه اطلاعات جدید از پرونده قتل ۳ طلافروش اصفهانی در کازرون، در این باره اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع قتل در یکی از باغ‌های اطراف شهر کازرون، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

قتل 3 مرد با شلیک از تفنگ ساچمه زنی

او ادامه داد: مأموران انتظامی مشاهده کردند که ۳ نفر با اسلحه ساچمه زنی مورد اصابت گلوله قرار گرفته و بر اثر شدت جراحت‌های وارده فوت کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون با بیان اینکه در بازرسی از محل، همه اموال ۳ مقتول شامل مقادیری طلا و خودرو سواری متعلق به آن‌ها کشف شد، افزود: تحقیقات اولیه پلیس نشان می‌دهد که انگیزه ضارب یا ضاربان سرقت نبوده و با توجه به سرنخ‌های به دست آمده، دستگیری متهم یا متهمان در دستور کار قرار دارد.

 در کازرون خون به پا شد

سرهنگ عبادی نژاد گفت: خرداد ماه امسال نیز ۳ نفر در یک مغازه تعویض روغنی در این شهرستان جان خود را از دست دادند که فوت آن‌ها هیچ ارتباطی به این پرونده نداشته و پس از تحقیقات تکمیلی پلیس و بنا به اعلام پزشکی قانونی، علت مرگ آنان مسمومیت و خفگی ناشی از استنشاق گاز منو اکسید کربن بوده است.

جزییات قتل 3 طلافروش اصفهانی در کازرون

او با بیان اینکه مردم به شایعات مطرح شده در فضای مجازی پیرامون وقوع این ۲ حادثه توجهی نکرده و اخبار صحیح و موثق را از منابع رسمی و مرکز اطلاع رسانی پلیس دریافت کنند، تصریح کرد: پلیس با انتشار دهندگان شایعات بی اساس و کسانی که بخواهند امنیت جامعه را مختل کنند، برخورد قاطع و قانونی خواهد داشت.

کدخبر: 702965 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟