سقط جنین در رامسر زیر سر این زن بود / خانم ماما زنان را تا دم مرگ می کشاند

سقط جنین در یک مرکز غیرقانونی در رامسر لو رفت. این مرکز که به صورت غیرقانونی و بدون مجوز دست به سقط جنین می زد شناسایی شد. پس از دستگیری متهم که یک ماما بود و سقط جنین را انجام می داد این مرکز غیرقانونی سقط جنین پلمب شد. این ماما که دست به سقط جنین می زد با جان زنان زیادی در رامسر بازی کرده و آنها را با خطر مواجه کرده بود.

سیده رزا پورسید معاون درمان شبکه بهداشت و درمان رامسر گفت: با توجه به گزارش‌های واصله در مورد انجام سقط غیرمجاز توسط یک ماما، فعالیت نامبرده تحت رصد بازرسان این معاونت قرار گرفت که پس از احراز، موضوع به دادستان ارجاع و با دستور قضایی و همکاری پلیس آگاهی در زمان مناسب متهم دستگیر، محل فعالیت پلمب و مراتب به مراجع قضایی ارجاع شد.

سقط جنین غیرقانونی در رامسر / ماما بازداشت شد

به گزارش رکنا، او با بیان اینکه حوزه نظارت بر درمان شبکه بهداشت با هدف جلوگیری از انجام اقدامات غیرقانونی از جمله سقط جنین که شرعا حرام و قانونا جرم و بعضا دارای عارضه‌های جبران ناپذیری است، با جدیت برخورد می‌کند، گفت: هیچ گونه مماشاتی در برخورد با کسانی که منافع خود را بر سلامت مردم ترجیح می‌دهند وجود ندارد.

معاون درمان شبکه بهداشت و درمان رامسر از همکاری دادستان، ریئس و مسئول حقوقی شبکه بهداشت و درمان و ریئس و کارآگاهان پلیس آگاهی رامسر و کلانتری کتالم تقدیر کرد.

کدخبر: 702695 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟