سلاخی زن جوان توسط برادرشوهر مجردش در قزوین

قتل زن جوان در قزوین سال 91 رخ داد . برادر شوهر این زن با چاقو همسر برادرش را کشته بود که بعد از 9 سال تحمل زندان از اعدام نجات یافت.

 حجت الاسلام حیدری در آیین صلح و سازش پرونده قتل که با حضور رئیس کل دادگستری و طرفین پرونده برگزار شد، اظهار کرد: صبحگاه نهم دی ماه سال 91 طی تماس تلفنی با کلانتری 13 باهنر وقوع قتل خانمی 24 ساله، متاهل و دارای دو فرزند اعلام شد که پس از حضور ماموران انتظامی مشخص شد مقتوله با ضربات چاقو به قتل رسیده است.

به گزارش رکنا، حجت الاسلام حیدری افزود: پس از بررسی و تحقیقات لازم مشخص شد قتل از سوی برادرشوهر به  دلیل اختلافات خانوادگی صورت گرفته است، قاتل 28 ساله و مجرد دستگیر و بازجوئی های قضایی صورت گرفته و به قتل اعتراف نموده و پس از اتمام رسیدگی های قضایی رای وی مبنی بر اجرای  قصاص وی صادر شد.

قتل پرستار یزدی توسط شوهر و برادرشوهر سابقش

این مقام قضایی در ادامه گفت: پرونده مذکور از سال 95 جهت اجرای صلح و سازش به شورای حل اختلاف ارجاع گردید که در یوم جاری با تلاشهای مجدانه واحد مصالحه قتل این شورا و خیرین محترم صلح و سازش بحمداله اولیا دم مقتوله که پدر، مادرو فرزندان وی می باشند رضایت قطعی خود را اعلام کردند.

کدخبر: 702521 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟