قاتل مهسا اعتراف نکرد ولی به اعدام محکوم شد

 رسیدگی به این پرونده از 2 سال پیش با کشف جسد زنی در کنار بزرگراه آزادگان در تهران آغاز شد. پس از آن مأموران با حضور در محل و بررسی جسد متوجه شدند که وی با ضربه جسمی سخت به قتل رسیده که با دستور قضایی جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و در ادامه مأموران موفق شدند هویت این زن 40 ساله به‌نام مهسا را به دست آورند. طبق اظهارات همسر این زن، او چند روز پیش از خانه‌اش در محله خزانه خارج شده و دیگر خبری از او نبوده است.

همسر مقتول در تحقیقات گفت: من و مهسا سال‌هاست با هم زندگی می‌کنیم و یک دختر دانشجو هم داریم که با ما زندگی نمی‌کند. من و همسرم هیچ اختلافی با هم نداشتیم. من یک بوتیک دارم و در پشت بام خانه‌مان کارگاه خیاطی راه‌اندازی کرده و کار می‌کنم. چند روز پیش همسرم برای خرید داروهایش از خانه بیرون رفت اما دیگر از او خبری نشد. همه جا دنبالش گشتیم تا اینکه روز بعد جسدش در حوالی بزرگراه آزادگان پیدا شد.

به گزارش رکنا، در ادامه تحقیقات پلیس با لکه‌های خون در خانه مرد خیاط روبه‌رو شد و فرضیه جنایت خانوادگی قوت گرفت. در بررسی‌های بعدی مشخص شد دست و پای زن جوان با تکه‌های پارچه‌ای بسته شده که بقایای آن در کارگاه خیاطی شوهرش کشف شد. ضمن اینکه همسایه‌ها هم عنوان کردند که آنها مدام باهم درگیری داشتند. وجود خراشیدگی روی دست‌های مرد جوان هم یکی دیگر از مستندات این پرونده بود و بدین ترتیب ادعاهای همسرش در بی‌گناهی رنگ باخت و مأموران پرونده وی را به اتهام قتل عمد به دادگاه کیفری استان تهران فرستادند.

در جلسه دادگاه پدر مهسا برای دامادش درخواست قصاص کرد و پس از آن هم متهم به جایگاه رفت اما بازهم اتهام قتل را انکار کرد با این حال قضات بر اساس مستندات پرونده و مدارک به دست آمده متهم را به قصاص محکوم کردند.

کدخبر: 702002 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟