اتفاق مهم در پرونده انفجار مرگبار سینا اطهر / 19 زن و مرد کشته شدند + عکس
حجم ویدیو: 64.21M | مدت زمان ویدیو: 00:08:43

سینا اطهر ساختمانی است که سال گذشته دچار حادثه مرگبار شد. کلینیک سینا اطهر در خیابان تجریش دچار آتش سوزی شد و در ادامه انفجار کسپول اکسیژن باعث انفجار مهیبی در ساختمان سینا اطهر شد و در حادثه انفجار سینا اطهر 19 نفر به کام مرگ فرو رفتند. سینا اطهر یک کلینیک در خیابان تجریش بود.

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، شامگاه 10 تیر ماه 99 بود که ساختمان سینا اطهر در خیابان تجریش تهران دچار آتش سوزی شد و در ادامه با توجه به افزایش این آتش سوزی، انفجاری در ساختمان سینا اظهر رخ داد.

با رویداد این حادثه هولناک تیم های آتش نشانی، پلیس، بازپرس ویژه قتل و سرپرست امور جنایی تهران برای تحقیق در محل حضور پیدا کردند.

مرگ 19 نفر در ساختمان سینا اظهر

در آتش سوزی کلینیک سینا اطهر 19 تن به کام مرگ فرو رفتند و در بررسی های ابتدای مشخص شد اتصالی برق کولر در سقف کاذب پارکینگ باعث اتصالی کولر و آتش سوزی و ریختن سقف شده و در ادامه به خاطر وجود مواد اشتعالزا از قبیل الکل این آتش سوزی باعث انفجار 2 کپسول اکسیژن می شود و این انفجار هولناک باعث مرگ 19 تن از پرسنل ساختمان سینا اطهر می شود.

 جلسه کمیسیون 15 نفره برای شناسایی علت حادثه

یکسال  از ماجرای انفجار مرگبار ساختمان کلینیک سینا اطهر گذشت و روز سه شنبه خانواده 19 تن از قربانیان این حادثه با حضور در مقابل ساختمان سوخته سینا اطهر جمع شدند و مراسم سالگرد فرزندانشون را برگزار کردند.

روز چهارشنبه جلسه ای با حضور 15 کارشناس رسمی دادگستری به همراه  محمد شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی تهران و مصطفی واحدی بازپرس پرونده کمیسیون بررسی علت این حادثه را تشکیل دادند.

با توجه به اعتراض اولیای دم و بازپرس پرونده در خصوص رای سازمان نظام پزشکی که برخی از اعضای هیات مدیره محل حادثه را تنها به 3 سال از محرومیت از کار و دیگر افراد دخیل در این حادثه نیز منع تعقیب از نظر تخلف محکوم کرده بودند، تحقیقات در این خصوص ادامه پیدا کرد و طبق اعلام نظر هئیت کارشناسی قرار شد تا مدت زمان یک ماه، مدارک، عکس ها و فیلم ها مورد بررسی قرار گیرند تا نظریه قطعی در این زمینه پرونده صادر شود.

بنا بر این گزارش، روز پنج شنبه گذشته نیز مصادف با سالگرد حادثه سینا اطهر تیم کارشناسی از محل حادثه بازدید کرده و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

کدخبر: 701899 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟