من عوضی ام / دفاع عجیب عامل زورگیری بی رحمانه در دادگاه + عکس

زورگیری با قمه و چاقو در شرق تهران اتفاق افتاد. یکی از متهمان زورگیری فراری است. یکی دیگر از متهمان زورگیری وقتی در جایگاه دفاع ایستاد منکر  زورگیری های خشن شد.در ابتدای جلسه ۴ نفر از ۱۰ شاکی که در دادگاه حاضر بودند برای متهم زورگیری اشد مجازات خواستند .

به گزارش رکنا، این متهم مدعی شد بی گناه است و هیچ کدام از شاکی های حاضر  در دادگاه را نمی شناسد.

 رسیدگی به این پرونده از دو سال قبل به دنبال شکایت مرد جوانی که در دام زورگیر خشن افتاده بود آغاز شد.

 وی به ماموران پلیس گفت: من از محل کارم در شرق تهران سوار موتور به سمت مرکزشهر در حرکت بودم که   دو مرد موتورسوار راهم را بستند و با تهدید چاقو و قمه گوشی موبایلم را گرفتند و گریختند .

با این شکایت تلاش برای ردیابی دو دزد زورگیر آغاز شد. دو روز از این ماجرا نگذشته بود که شکایت مشابهی به پلیس رسید. نشانی هایی که مالباخته از دو موتور سوار خشن ارائه داده بود با نشانی که شاکی اول به پلیس داده بود  مطابقت داشت.به این ترتیب  فرضیه زورگیری های سریالی از سوی دو مرد موتورسوار  قوت گرفته بود که این بار یک زن و مرد پشت چراغ قرمز در چهارراهی در شرق تهران در دام دو موتور سوار خشن افتادند و دزدان خشن با تهدید چاقو گوشی موبایل آنها را دزدیدند و گریختند.

 در حالی که شماره سرقت‌ها به ده‌ها فقره رسیده بود پلیس رد  یکی از دزدان موتور سوار را به دست آورد و وی را بازداشت کرد. افشین به زورگیری های خشن با همدستی دوستش به نام شاهین اعتراف کرد اما مدعی شد مدتی است از شاهین هیچ اطلاعی ندارد.

 پلیس نیز نتوانست ردی از شاهین به دست بیاورد .به این ترتیب افشین در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

در ابتدای جلسه ۴ نفر از ۱۰ شاکی که در دادگاه حاضر بودند برای وی اشد مجازات خواستند .

یکی از شاکی ها گفت :من و همسرم مقابل رستوران معروفی در شرق تهران ایستاده بودیم که بعد از گرفتن غذا داخل ماشین نشستیم تا به سمت خانه مان حرکت کنیم .اما یکباره افشین در ماشین را باز کرد و با تهدید چاقو گوشی همسرم را از دستش گرفت .من وقتی از ماشین پیاده شدم تا او را تعقیب کنم او مرا تهدید به مرگ کرد .او سوار موتور شد و گریخت.

وی ادامه داد:  این ماجرا تأثیر بدی در روحیه همسرم گذاشت و حتی تا مدتها از خانه خارج نمی شد .من برای این متهم اشد مجازات می خواهم.

دومین شاکی گفت :  من در صف رستوران ایستاده بودم که بعد از تحویل گرفتن غذا به سمت ماشینم حرکت کردم .اما متهم با تهدید چاقو و به طرز خشنی  گردنبند مرا قاپید. می‌خواستم او را دنبال کنم که همدستش با موتور راهم را بست و آنها با هم فرار کردند .

سومین شاکی نیز گفت :من به محل کارم می رفتم که دو متهم با تهدید چاقو گوشی موبایلم را از من گرفتند و من از ترسم هیچ مقاومتی نکردم .

چهارمین شاکی نیز برای متهم و دوست فراری اش اشد مجازات خواست.

 وقتی افشین در جایگاه دفاع ایستاد منکر  زورگیری های خشن شد.

 وی گفت :من هیچ کدام از شاکی ها  را نمی شناسم و آنها به اشتباه مرا به عنوان دزد به پلیس معرفی کرده‌اند .

قضات دادگاه ادامه جلسه را به بعد موکول کردند تا شش شاکی دیگر پرونده در دادگاه حاضر شوند و به  تشریح شکایتشان بپردازند.

 

کدخبر: 701886 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟