نقشه تبهکاران برای بازیگران زن ایرانی + فیلم و عکس

سلبریتی های ایران مورد تهاجم دزدان قرار میگیرند. از سال گذشته تاکنون خبر‌هایی درباره سرقت از منزل های سلبریتی های ایران منتشر شده است. در ماه‌های اخیر تعداد سرقت از سلبریتی های ایران افزایش یافته است. یکی از سلبریتی های ایران خطاب به آقای دزد نوشت: این را حتما اطمینان داشته باش این پول‌هایی را که از راه دزدی در می‌آوری خرج دوا و دکتر خودت و عزیزانت می‌شود. سرقت از سلبریتی های ایران توسط پلیس در حال پیگیری است.

به گزارش رکنا، چندسالی بود که خبر سرقت و دزدی از هنرمندان و افراد سرشناس متوقف شده بود، تااینکه سال گذشته خبر‌هایی درباره سرقت از منزل احمدرضا عابدزاده منتشر شد و پس از او هم خرداد امسال آزیتا ترکاشوند با انتشارتصویری از منزلش گفت که به منزلش دستبرد زده اند. کمتر از یک ماه هم خبر سرقت از منزل مریم امیرجلالی منتشر شده است.  

 شنیدن خبر دزدی از منازل آدم‌های معروف شاید ناشی از این است که هنگامی که زندگی‌های پر زرق و برشان از دور نمایش داده می‌شود این باور را برای سارقان به وجود می‌آورد که این افراد از رفاه کاملی برخواردند؛ بنابراین می‌توان با یک نقشه زیرکانه به اموالشان دستبرد زد.    

ظاهرا در ماه‌های اخیر تعداد این سرقت های افزایش یافته است. چند پیش آزیتا ترکاشوند بازیگر سینما و تلویزیون ویدئویی از سرقت منزلش منتشر کرد، دو روز پیش نیز مریم امیرجلالی در این باره خبر از سرقت منزلش داد. همچنین سارقان به خانه محمد به آذین مترجم و نویسنده نامدار نیز دستبرد زدند.

سرقت از منزل شخصی مریم امیرجلالی

 مریم امیرجلالی با انتشار ویدیویی از فضای بهم ریخته و دستبرد زده‌ی خانه‌اش، از سرقت خانه‌اش خبر داد. او در پست اینستاگرامی اش نوشت: «جناب آقای دزد بی وجدان چرا فکر می‌کنی همه هنرمندان پولشان از پارو بالا می‌رود که به خودت اجازه می‌دهی به حریم خانه آن‌ها تجاوز کنی؟ آمدی بردی، چرا زندگی را انقدر بهم ریختی؟ این را حتما اطمینان داشته باش این پول‌هایی را که از راه دزدی در می‌آوری خرج دوا و دکتر خودت و عزیزانت می‌شود.»

بازیگر سریال خانه به دوش در ادامه این پست نوشته بود که عجب امنیتی برقرار شده! با هر کسی هم خصومت و دشمنی دارید این رسمش نیست.

سلبریتی های ایران

جنجالی‌ترین ماجرای سرقت مربوط به دستبرد به منزل شخصی آزیتا ترکاشوند است. او با انتشار تصویری از اتاق بهم ریخته اش، به دزدی و دستبرد به حریم شخصی اش در نبودش اعتراض کرد. 

بازیگر سریال هیولا در این‌باره نوشته بود: «مگه داریم، انقدر راحت وارد خونه مردم بشن و دزدی بکنن، برن؟ اگه من دیشب منزل بودم واقعا چه بلایی سرم میومد؟ کی پاسخگو بود؟»

اعتراض‌های پی در پی او در فضای مجازی باعث شد تا رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ به این موضوع واکنش نشان دهد.  

سلبریتی های ایران

وی گفته بود: «متاسفانه خانه این خانم بازیگر، کمترین تجهیزات و امکانات تامین امنیت را نداشت. یکسری موارد ممکن است مربوط به معماری باشد، اما موارد بسیاری از جمله ارتقاء امنیت خانه باید از سوی خود صاحبخانه مورد توجه قرار بگیرد که اینگونه نبود. من به این بازیگر کشورمان پیشنهاد می‌دهم حالا که مردم را در جریان سرقت از خانه شان قرار داده، موارد ایمنی و ضعف‌های ایمنی خانه را نیز بیان کند تا شاید مردم با کمک از این موارد توجه بیشتری به ایمنی منازلشان داشته باشند.»

سلبریتی های ایران

دزدی از خانه و مغازه احمدرضا عابدزاده

احمدرضا عابدزاده ، دروازبان سابق تیم ملی کشور، طی ۲۴ ساعت دوبار سرقت را تجربه کرده است. اواخر فروردین ماه  بود که ۹۹ خبر دزدی از منزل و مغازه این بازیکن رسانه‌ای شد.

این ماجرا به اندازه‌ای عابدزاده را تحت تاثیر قرار داد که او در مصاحبه مطبوعاتی اش به آزادی زندانیان اعتراض کرد و گفت: «ویروس کرونا باعث شد مسئولان هزاران زندانی را آزاد کنند، اما برایم سؤال است چرا افرادی که به جرم دزدی زندان بودند، آزاد شدند؟ مگر به آن‌ها بابت دو، سه ماه آزادی‌شان حقوق می‌دهید؟ حتی اگر هم پول بگیرند، خیلی‌هایشان مریض هستند و به دزدی عشق می‌ورزند!»

او در ادامه به سرقتی که اتفاق افتاده اشاره کرد و گفت که «ملک من چهار قفل دارد، چهارتا! اما با دستگاه فرز نرده و قفل را بریده‌اند و کلی وسیله و جعبه‌هایی را که لباس‌ها، گرمکن، کفش‌ها، عکس‌ها و… زمان بازیگری‌ام داخل‌شان بوده و همه خاطرات زندگی‌ام محسوب می‌شود به سرقت برده‌اند. یک روز بعد هم لوستر‌های مغازه‌ام را دزدیده‌اند. می‌دانید که لوستر‌ها در ارتفاع بالایی نصب می‌شود و سارقان از خدا بی‌خبر با نردبان یا نمی‌دانم چه چیز، لوستر‌ها را باز کردند؛ آن هم از مغازه‌ای که بر بلوار متل قو و در نقطه‌ای پررفت‌وآمد است.»

پس از صحبت‌های عابدزاده، رئیس کل دادگستری استان مازندران اعلام کرد که چهار نفرسارق در شهرستان کلاردشت دستگیر شدند و در خصوص سرقت از رستوران وی، سارق در سلمانشهر به همراه اموال مسروقه دستگیر و اموال مکشوفه تحویل مالباخته شد.

سرقت موبایل اسدالله یکتا

شهریور سال ۹۸ هم  موبایل اسدالله یکتا ، بازیگر سینما و تلویزیون، هدف سارقان ترمینال جنوب قرار گرفت. پس از باخبر شدن پلیس، سارقان سابقه‌دار شناسایی و دستگیر شدند.

آن‌ها در بازجویی‌هایشان گفته بودند: «سه‌ماه به جرم سرقت به حبس رفته بودیم.  تازه آزاد شده بودیم که سرقت‌هایمان را شروع کردیم. با موتور موبایل‌قاپی می‌کردیم. از بخت بد یکی از طعمه‌هایمان بازیگر بود، ولی اصلا متوجه این موضوع نشدیم و او را ندیدیم.»

دزدی از منزل بهاره رهنما

بهاره رهنما بازیگر کشورمان یکی دیگر از چهره‌هایی است که خانه اش مورد دستبرد سارقان قرار گرفته است.

زمستان سال ۹۷ بود که بهاره رهنما با انتشار ویدئویی از خانه اش، از دزدیده شدن اموالش خبر داد. پس از مدتی هم  با انتشار پستی دیگر، سارق را تهدید کرد که او را می‌شناسد و از او خواست که جواهرات، حلقه ازدواج و طلا‌های دخترش پریا را برگرداند.

سلبریتی های ایران

سرقت همراه با خشونت از پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار ، بازیگر سینما و تلویزیون، از دیگر بازیگرانی است که تجربه سرقت شدن اموالش توسط دزدان را دارد،

اما با این تفاوت که سرقت همراه با خشونت بوده است. این اتفاق سال ۹۵ اتفاق افتاد و او مورد حمله دو دزد موتور سوار قرار گرفته بود.

بازیگر فیلم ابد و یک روز در این باره گفته که «برای رسیدن به محل موردنظرم، شیشه سمت راست ماشین را پایین داده بودم تا آدرس بپرسم و متاسفانه فراموش کردم شیشه را بالا بکشم. طبق عادت کیفم روی صندلی جلو بود که دیدم یک نفر از پشت به ماشین نزدیک می‌شود. فکر کردم دوستم است، چون تاریک بود.

در یک لحظه جوانی از شیشه تا کمر داخل خودروام خم شد و کیفم را قاپید. کیف را گرفتم، ولی آن جوان یک مشت به من زد و کیف را با خودش برد و کمی جلوتر، روی ترک یک موتور پرید و با همدستش فرار کردند.» خیلی زود سارقان کیف پریناز ایزدیار دستگیرشدند، اما به گفته او نه از کیف خبری شد و نه از مدارکی که داخل کیف بود.»

سرقت از علی دایی

علی دایی سناخته شده دنیای فوتبال سه بار مورد هجوم سارقان قرار گرفته است.

اولین دزدی مروط به دهه هشتاد است که طی آن دزدان از ویلایی در سه راه یاسر، پایین‌تر از نیاوران که دایی ساکن آن بود بالا می‌روند تا از اموال علی دایی دزدی کنند که درنهایت موفق نمی‌شوند.  

دومین سرقت مربوط به تصادف شدید او در اسفند سال ۹۰ است که طی آن تلفن دایی به سرقت رفت. بنابر گفته‌های برخی رسانه ها، ارزش حدودی اموال سرقت شده ۵میلیون تومان بود و سارقان هم پیدا نشدند.

سومین بار، اسفند ماه ۹۱ بود که علی دایی و همسرش در مسیر بیمارستان فرمانیه مورد حمله چهار سارق قرار می‌گیرند. سارقان با قصد ربودن گردنبند دایی با دو دستگاه موتورسیکلت در تعقیب وی بودند و در نهایت به علی دایی حمله کردند. اما این بار هم سارقان موفق نشده و علی دایی از ناحیه گردن مورد جراحت قرار گرفت. دوربین‌های امنیتی بیمارستان فرمانیه تصویر این اتفاق را ضبط کرده بودن، اما هیچگاه خبر دستگیری سارقین منتشر نشد.  

سلبریتی های ایران

سرقت از منزل عادل فردوسی پور

عادل فردوسی پور ، مجری سرشناس کشور هم سال ۸۷ با پرونده سرقت از منزل روبرو شد. او و خانواده اش پس از بازگشت از یک مسافرت متوجه تغییراتی در داخل خانه می‌شوند و این موضوع را  به پلیس اطلاع می‌دهند که در نهایت سرقت از منزل فردوسی پور تایید می‌شود.  

پس از رسانه‌ای شدن این موضوع، برخی از رسانه‌ها خسارت وارده به عادل در این دزدی را چیزی حدود ۵۰۰ میلیون تومان اعلام کردند. اما عادل فردوسی پور در مصاحبه اش این رقم را تکذیب کرد و گفت: «واقعا نمیدانم چرا برخی فکر کردند من در خانه ام چیزی به قیمت ۵۰۰ میلیون تومان دارم. تمام وسایلی که از خانه من به سرقت رفت، چند تابلو، چند تخته فرش و چند شماره سکه بهار آزادی بود که بعنوان پاداش و یادگاری گرفته بودم، همین!»

سلبریتی های ایران

سرقت از هدیه تهرانی

سال ۸۶ هم هدیه تهرانی ، بازیگر سرشناس کشور با دزدی سارقان مواجه شد. درحالی که مادر تهرانی به علت بیماری بستری بودند، هدیه تهرانی به ملاقات مادر می‌رود که در همین حین سرقت اتفاق می‌افتد.

او در این باره گفته است که «خودرو را پارک کردم و به ملاقات مادرم رفتم، در زمان بازگشت متوجه شدم که لپ‌تاپ و دوربین دیجیتالم را که محتوی اطلاعات کاری و شخصی‌ام بود به سرقت برده‌اند. عجیب این است که به دیگر اشیای قیمتی و پول که در خودرو بوده، کاری نداشتند.»

کدخبر: 701577 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟