مقتول صورت قاتل چاقوکش را بوسید / صحنه ای تلخ در آبادان + عکس

مرد فلافل فروش در درگیری خیابانی با ضربات چاقو به قتل رسید.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ حسین زلقی رئیس پلیس آبادان اختصاصی به رکنا گفت:  درپی وقوع  درگیری منجرب به قتل دربلوار ولایت  خیابان (اروسیه) آبادان در ساعت 30 دقیقه بامداد پنجشنبه 10 تیرماه بلافاصله مأموران کلانتری 15 احمد آباد آبادان و پلیس آگاهی این شهرستان به محل اعزام وقاتل وشخص دیگری را که در درگیری  محل دستگیر کردند.

قتل مرد فلافل فروش در آبادان

وی افزود: دربرسی های بعمل آمده مشخص شد قاتل همراه چند تن از دوستانش برای خوردن ساندویچ به دکه فلافلی مقتول آمده بودند که به دلایلی  بایکدیگرمشاجره واین مشاجره منجرب به درگیری صاحبان دکه فلافلی وقاتل دوستانش می شود وقاتل باکارد چند ضربه به مقتول وارد و وی را به قتل میرساند.

 سرهنگ زلقی گفت: متهم که 19 سال دارد پس از انتقال به پلیس آگاهی به وارد کردن ضربات چاقو به مقتول و ارتکاب قتل معترف گردید وپرونده نیز پس از تکمیل به شعبه ویژه قتل ارسال شد.

فرمانده انتظامی آبادان در خصوص تحقیق در صحنه جرم از شاهدان ماجرا به رکنا گفت: مقتول در همان ابتدا درگیری به سمت عامل جنایت رفته و با عذرخواهی و بوسیدن صورت قاتل از وی می خواهد که به درگیری پایان دهد اما قاتل و دوستانش به درگیری ادامه داده و قاتل به دعوا ادامه داده و وی را هدف ضربات چاقو قرار داده است و 2 برادر مقتول که در صحنه درگیری حضور داشتند نیز مجروح می شوند.

علی رنجکش

 

کدخبر: 701405 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟