بازداشت قاتل فراری و نوچه هایش پس از فرار از صحنه جنایت / در یاسوج رخ داد

قاتل فراری و 7 نوچه اش پس از فرار از صحنه جنایت جوان یاسوجی دستگیر شدند. آنها جوان یاسوجی را با اسلحه به قتل رسانده و از محل گریختند پس از کشف قتل قاتل فراری به دام افتاد.

 سرهنگ" سعید بالش زر" در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل در سطح شهر یاسوج، موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

قتل‌عام 7 مرد بخاطر فقط 65 متر زمین! / گفتگو با قاتل که خودکشی کرد + عکس مقتولان

 وی افزود: در بررسی مأموران مشخص شد شخصی در یکی از خیابان های شهر یاسوج توسط فردی با اسلحه گرم به شدت مجروح و متاسفانه بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است.

به گزارش رکنا،  بالش زر تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی پس از چند روز تلاش شبانه روزی و با انجام تحقیقات پلیسی گسترده، با همکاری خانواده و بستگان متهم، محل تردد و مخفیگاه قاتل را شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی به همراه ۷ نفر از همدستانش در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه متهم در بازجویی های اولیه به ارتکاب قتل اعتراف کرد، بیان داشت: متهم انگیزه خود از ارتکاب قتل را اختلافات مالی عنوان کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان در پایان با اشاره به این که سلاح به کار رفته در قتل از متهم کشف و ضبط شد، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

کدخبر: 701335 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟