وحشت مرد ایلام از شرور مسلح / آرامش به شهر بازگشت

شرورمسلح که در ایلام اقدام به تیراندازی کرده بود دستگیر شد. این شرور مسلح با چاقو و اسلحه 3 نفر را راهی بیمارستان کرد. شرور مسلح پس از این اقدام از ایلام خارج شد که پلیس با اقدامات پلیسی موفق به دستگیری شرور مسلح شدند.

سرهنگ علی جمشیدپور عصر امروز  گفت: به دنبال وقوع  تیراندازی و چاقوکشی توسط یکی از اراذل و اوباش در یکی از محله‌های شهر ایلام و در پی آن مجروحیت ۳ نفر از شهروندان، با توجه به حساسیت موضوع، دستگیری این فرد هنجار شکن به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش رکنا، وی با اشاره به متواری شدن متهم قبل از رسیدن ماموران انتظامی به محل، افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی عامل تیراندازی و در پیگیری‌ها مشخص شد متهم به خارج از استان متواری شده است.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان ایلام ادامه داد: کارشناسان پلیس با انجام تحقیقات گسترده و رصد اطلاعاتی رد پای این فررد هنجارشکن در مرکز یکی از استان‌های همجوار پیدا کردند.

دستگیری اوباش چاقوکش در ایلام

وی تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی و در یک عملیات موفق پلیسی متهم را که با یک خودروی عبوری قصد ورود به استان ایلام را داشت با رعایت جوانب حقوق شهروندی خودرو حامل متهم در محور حمیل به ایلام متوقف و وی را دستگیر کردند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان با بیان اینکه عامل تیراندازی هدفش را از این کار، خصومت شخصی عنوان کرد، خاطرنشان کرد: متهم در جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ جمشیدپور گفت: پلیس همواره با افرادی که بخواهند از هر طریقی اقدام به قدرت نمایی و مختل کردن نظم و امنیت عمومی شهروندان کنند مقتدارانه و در چهارچوب قانون با آنها برخورد خواهد کرد.

کدخبر: 700651 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟