انتقام وحشتناک از مرد همسایه! / خطر مرگ برای ساکنان ساختمان!

آتش سوزی خودرو در باغ فیض ماجرای عجیبی داشت. مرد کینه جو به دلیل پرداخت نشدن شارژ ماهیانه ساختمان باعث آتش سوزی خودرو در پارکینگ شد پس از آتش سوزی خودرو عامل این حادثه بازداشت شد.

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، مرد جوان که شارژ ساختمانش را پرداخت نکرده بود، خودرویش در پارکینگ به صورت عمدی آتش زده شد. پس از این حادثه ماموران پلیس دستور گرفتند عامل یا عاملان حادثه آتش سوزی عمدی خودرو را شناسایی و دستگیر کنند.

اخبار اختصاصی رکنا - کپی رایت

خرداد ماه امسال مأموران پلیس باغ فیض غرب تهران در جریان یک فقره آتش سوزی خودرو در پارکینگ خانه ای قرار گرفتند. باشکایت صاحب خودرو تیم پلیسی ماموریت پیدا کرد تا عامل یا عاملان آتش سوزی را شناسایی و دستگیر کنند.

ماموران پلیس با حضور در صحنه و بررسی های کارشناسانه درباره محیط جغرافیایی و ارتکاب متوجه شدند آتش سوزی ماشین پژوپارس توسط یکی از اهالی ساختمان صورت گرفته است.

ماموران پلیس پس از چک کردن دوربین های مداربسته به مرد جوانی که در طبقه دوم همان ساختمان زندگی می‌کرد مشکوک شدند. مرد جوان در تحقیقات اولیه، با تناقص گویی در زمان وقوع ارتکاب جرم ظن تیم پلیسی را برانگیخت.

ماموران پلیس پی بردند متهم به دلیل اختلافات شخصی با همسایه اش ماشین پژو پارس او را نیمه شب به وسیله بنزین در پارکینگ به آتش کشیده و از محل حادثه فرار کرده است.

ماموران انتظامی با توجه به حساسیت موضوع مرد خلافکار را بازداشت کردند. متهم در بازجویی ها با توجه به فیلم دوربین مدار بسته صراحتا به آتش زدن خودرو به دلیل اختلاف با مرد همسایه بر سر پرداخت شارژ ماهانه ساختمان در اردیبهشت اعتراف کرد.

بنابراین گزارش، متهم پس از اعترافاتش به مرجع قضایی معرفی شد.

کدخبر: 700430 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟