کشف جسد سوخته یک زن  + عکس

جسد سوخته یک زن در منطقه جنگلی جورجیای آمریکا پیدا شد. این جسد سوخته در حالی کشف شد که چندی پیش گزارش مفقودی این زن به اداره پلیس داده شد و در جریان تحقیقات پلیس ماموران جسد سوخته مقتول را در بین درختان منطقه جنگلی پیدا کردند. افسرپرونده درخصوص کشف جسد سوخته قربانی 31 ساله عنوان کرد که احتمالا زن جوان ربوده شده و پس از قتل سوزانده شده است اما در حال حاضر جسد سوخته مقتول به پزشکی قانونی منتقل شد تا تحقیقات و بررسی انجام شود.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، اطلاعات پلیس حاکی از آن است که قربانی هنگام بازگشت از محل کارش به منزل پس از خروج از اتوبوس شهری به شکل مرموزی ناپدید و بعد جسد سوخته اش پیدا شده است.

کشف جسد سوخته یک زن
گزارش های پلیس نشان می دهد که فرد رباینده این زن را با خود به منطقه جنگلی برده و پس از تجاوز به قتل رسانده و برای پنهان ماندن راز جنایت و هویت قربانی جسدش را سوزانده است اما هنوز تحقیقات ادامه دارد.
گفتنی است که زن جوان به تازگی از همسرش جدا شده و با دو فرزندش به تنهایی زندگی می کرد و خود هزینه تامین و نگهداری از فرزندانش را بر عهده داشت اما گمانه می رود که مظنون اصلی پرونده همسر سابق مقتول باشد که برای انتقام دست به این جنایت زده با این وجود فیلم دوربین های مداربسته نیز برای ردیابی قربانی و به دست آوردن اطلاعاتی از قاتل احتمالی بازبینی خواهد شد.

کدخبر: 700334 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟