184 سال زندان در رسوایی فساد آور ۱۴ متهم پرونده جنجالی زاهدان

پرونده فساد مالی یکی از مهم ترین پرونده های استان بود که در مجموع ۱۴ متهم دستگیر شدند. مهدی شمس آبادی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان در نشست خبری با اصحاب رسانه درباره فساد مالی در اقتصاد کشور گفت: همه ما تکلیف دارید در خبرهای خود نگاه اقتصادی به استان داشته باشید و سرمایه گذاران خارج استانی را به این استان جذب کنید.

به گزارش رکنا، وی اظهار کرد: زمانی سرمایه گذاران می توانند احساس امنیت کنند که خبرهای مثبت در استان باشد و منعکس شود، هر زمان خبر منفی باشد حتی سرمایه گذاران استانی هم منصرف می‌شوند، وقتی به اینده خوشبین نباشند، از سرمایه گذاری دست بر می دارند. 

این مقام قضایی بیان کرد: خانواده افرادی که بیکار هستند دچار آسیب های اجتماعی می شوند و سرقت های خرد و خشن در جامعه دیده می شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان گفت: وقتی فردی بیکار است و واحد تولید و صنعتی وجود نداشته باشد که وی مشغول به کار شود نتیجه آن را در دادسراها مشاهده می کنیم، حتی گاهی طلاق عاطفی هم ممکن است به دلیل بیکاری مرد باشد.

شمس آبادی اظهار کرد: در هر استانی مطالبه گری کمتر بوده کارها به خوبی پیش نرفته است، خبرنگاران چشمان و بازوان توانمند دستگاه قضایی هستند و دستگاه قضا هرجا آسیب اجتماعی، حقوق عامه و‌ فساد باشد برای پرونده ورود می‌کند و پرونده را به سرانجام می رساند.

وی گفت: تا جایی که می شود حرمت مومن حفظ شود که قلم فرسایی شما هم این کار را انجام می دهد، با حضور پرشکوه مردم در انتخابات اگر مسئولان ۲۴ ساعته هم کار کنند کم است، وظیفه ما به واسطه حضور سنگین تر شده و دغدغه مندی مردم باید در دستور کار قرار بگیرد، زیرا مردم با وجود فشارهای اقتصادی در انتخابات حضور داشتند.

کدخبر: 699527 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟