قتل خونین  در قلب تهران /  مقتول را کسی می شناسد؟!

قتل خونین مرد تهرانی در قلب تهران رقم خورد. این قتل خونین زمانی فاش شد که جوان زخمی روی زمین افتاده بود و پس از انتقال وی به بیمارستان پسر جوان به کام مرگ فرو رفت. قتل خونین در حالی در دستور پلیس قرار گرفته که پسر جوان ناشناس است.

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، صبح روز یکشنبه 30 خرداد امسال در چند رهگذر در مرکز تهران با جوانی که غرق خون روی زمین افتاده بود روبرو شدند و خیلی زود این جوان زخمی به بیمارستان منتقل شد.

تلاش پزشکان برای نجات جان این جوان ادامه داشت تا اینکه ساعت 5 عصر سه شنبه اول تیرماه مرد جوان روی تخت بیمارستان به کام مرگ فرو رفت و همین کافی بود تا ماجرای مرگ خونین جوان تهرانی به بازپرس ویژه قتل مخابره شود.

بدین ترتیب تیمی از ماموران ماموریت پیدا کردند تا راز این جنایت را فاش کنند و در گام نخست کارآگاهان پی بردند که مرد جوان هیچ مدرک شناسایی همراه ندارد و با ضربات چاقو به قتل رسیده است.

بنا بر این گزارش، بازپرس ویژه قتل دستور داد تا جسد برای بررسی علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شود و تیمی از کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران ماموریت پیدا کردند تا ابتدا جسد مرد جوان را شناسایی و در ادامه عامل این قتل خونین را ردیابی کنند.

 

کدخبر: 699317 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟