حمله خرابکارانه از آسمان به ساختمان انرژی اتمی ایران / همزمان با حمله پهپادی به واکسن سازی برکت

حمله خرابکارانه به ساختمان انرژی اتمی ایران صورت گرفت. این حمله خرابکارانه همزمان با حمله پهپادی به واکسن سازی برکت روی ساختمان انرژی اتمی ایران انجام شد. این حمله خرابکارانه روی ساختمان انرژی اتمی ایران به موقع دفع شده است.

به گزارش رکنا به نقل از جماران ،  پرس تی‌وی و  منابع امنیتی مدعی شد که عملیات خرابکارانه روی ساختمان سازمان انرژی اتمی ایران انجام که دفع شده است

بامداد چهارشنبه دوم تیرماه اقدام خرابکارانه بر علیه یکی از ساختمانهای سازمان انرژی اتمی در اطراف کرج با شکست روبرو شد و هیچگونه خسارت مالی و جانی نیز بدنبال نداشت.

با توجه به تمهدیدات پیش بینی شده در خصوص حفاظت از اماکن متعلق به سازمان انرژی اتمی ، اقدام بامداد امروز پیش از آن که صدمه ای به ساختمان وارد کند، خنثی شد و خرابکاران در پیگیری برنامه خود با شکست روبرو شدند.

هشیاری نهادها و سازمانهای حفاظتی و امنیتی در زمینه شناسایی، کشف و مقابله با اقدامات خرابکارانه برای ضربه زدن به فعالیتهای هسته ای صلح آمیز ایران نتوانسته خللی در تداوم برنامه های ایران در حوزه هسته ای ایجاد کند.

چگونگی این رخداد و همچنین شناسایی عوامل آن از سوی مراجع مسئول در دست بررسی و پیگیری است.با  توجه به اینکه ساختمان واکسن سازی برکت نزدیک ساختمان انرژی اتمی ایران در سمت کرج است چنین متصور شده بود که به ساختمان واکسن سازی برکت حمله پهپادی شده است و بررسی ها نشان داد که این ساختمان مورد حمله پهپاد نبوده بلکه فقط ساختمان انرژی اتمی ایران مورد هدف حمله بوده است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 699243 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟