قتل بخاطر یک اختلاف بچه گانه / پایان کار قاتل فراری در دهلران

قاتل فراری صبح امروز پس از به قتل رساندن جوان دهلرانی در استان ایلام متواری شده بود و پلیس آگاهی کمتر از 2 ساعت این قاتل فراری را  دستگیر کرد.

به گزارش رکنا، سرهنگ "منوچهر مکی اظهار داشت: در پی به قتل رسیدن یک جوان در شهرستان دهلران به علت اختلافات شخصی و متواری شدن قاتل با توجه به حساسیت موضوع تدابیر لازم توسط پلیس آگاهی شهرستان اتخاذ و تلاش برای دستگیری قاتل فراری آغاز شد .

وی ادامه داد : در این راستا اکیبی از کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنائی پلیس آگاهی شهرستان در همان ساعات اولیه وقوع قتل جهت بررسی موضوع به منطقه وقوع جرم اعزام شدند .

ردپای قاتل فراری در استان ایلام

وی افزود : کارآگاهان با تلاش و انجام تحقیقات پلیسی و به کار بردن تمام توان عملیاتی و اطلاعاتی توانستند ردپای قاتل متواری را در یکی از روستاهای شهرستان پیدا کنند .

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران خاطرنشان کرد : پلیس آگاهی شهرستان با هماهنگی باماموران انتظامی موفق شدند در یک عملیات غافلگیرانه قاتل را دستگیر کنند.

سرهنگ مکی در پایان با بیان اینکه متهم در بازجویی فنی پلیس بزه ارتکابی را قبول داشته و اعتراف کرد ،گفت: متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 698687 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟