قاتل مرد سر بریده بازداشت شد / در سنندج رخ داد + فیلم
حجم ویدیو: 8.84M | مدت زمان ویدیو: 00:01:12

قاتل مرد 70ساله در سنندج دستگیر شد این قاتل 30 ساله پس از سر بریدن جنازه این مرد او را در جوی آب رها کرده بود.

رئیس پلیس آگاهی استان کردستان از دستگیری قاتلی که با بی رحمی مرد 70 ساله را در سنندج به قتل رسانده و در حاشیه شهر رها کرده بود خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ عبدالله فاتحی، اظهار کرد: صبح روز پنج شنبه و در پی اعلام خانمی مبنی بر فقدانی پدرش از شب گذشته، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در همین راستا و با انجام تحقیقات لازم جسد مردی 70 ساله در یکی از نقاط حاشیه شهر کشف و پس از بررسی های لازم مشخص شد با مشخصات فرد فقدانی مطابقت دارد.

دستگیری قاتل مرد 70ساله در سنندج/ سر پدر خانواده را بریده بود

این مقام انتظامی بیان کرد: با مشاهده جسد مشخص شد که وی به شکل بی رحمانه‌ای به قتل رسیده و تحقیقات در خصوص شناسایی و دستگیر قاتل به صورت ویژه در در دستور کار ماموران قرار گرفت.

سرهنگ فاتحی اعلام کرد: ماموران در تحقیقات مقدماتی صورت گرفته از خانواده مقتول ، در کمتر از 2 ساعت به مردی 30 ساله مظنون و در تحقیقات تخصصی صورت گرفته و با استفاده از روش‌های خاص پلیسی وی به قتل پیر مرد 70 ساله اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه قاتل علت و انگیزه قتل را مسائل مالی عنوان و اظهار کرد: قاتل پس از بازسازی صحنه قتل، جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 698271 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟