بازداشت مرد بد اینستاگرام / پول های بادآورده با پخش فیلم غیراخلاقی

مرد بد اینستاگرام که فساد و فحشا در خراسان جنوبی به راه انداخته بود و فیلم های غیراخلاقی منتشر می کرد شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ "علی محمدپور" رئیس پلیس فتا خراسان جنوبی در تشریح این خبر گفت: کارشناسان پلیس فتا شهرستان نهبندان طی رصد و بررسی شبانه روزی فضای مجازی صفحه‌ اینستاگرام مبنی بر توزیع و انتشار فیلم‌های نامتعارف را مشاهده کردند.
به گزارش رکنا، رئیس پلیس فتا خراسان جنوبی افزود: با بررسی‌های به عمل آمده توسط کارشناسان پلیس فتا شهرستان نهبندان مالک صفحه که پسر جوانی و شاغل در خدمات کامپیوتری بود شناسایی و با هماهنگی دستور قضایی وی به همراه کلیه ادله‌های دیجیتالی کشف شده، به این پلیس انتقال داده شد.

دستگیری فروشنده فیلم‌های نامتعارف در اینستاگرام

این مقام مسئول گفت: متهم پس از مواجهه با مدارک و مستندات محکم و غیرقابل انکار پلیس به بزه ارتکابی خود اعتراف کرد و انگیزه خود را در قبال فروش و انتشار محتویات نامتعارف و کسب درآمد عنوان داشت، در پایان پرونده وی جهت سیر مراحل قضایی به دادسرا ارسال شد.
این مقام انتظامی هشدار داد: خرید و فروش هرگونه فیلم و یا تصویر مستهجن و معامله محتوای خلاف عفت عمومی و نیز اشاعه‌ی فحشا و منکرات در اینترنت و فضای مجازی جرم تلقی شده و با عاملین این جرم برخوردی قاطع برابر قوانین مصوب خواهد شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 697640 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟