ممنوع الخروج شدن مرد چینی بخاطر اغفال دختران زیر 18 سال ایرانی
حجم ویدیو: 19.74M | مدت زمان ویدیو: 00:07:37

پسر چینی آزاد شد؟! این پسر چینی بخاطر اغفال دختران زیر 18 سال ایرانی بازداشت شد سپس با سپردن وثیقه آزاد شد و پسر چینی با وجود آزادی از زندان ممنوع الخروج است.

به گزارش رکنا، اسماعیلی امروز ( سه شنبه ) در ادامه نشست خبری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه برخوردی با تبعه چینی که اقدام به انتشار عکس و فیلم‌های دختران ایرانی کرده است می‌شود، گفت: بعد از حادثه‌ای که رخ داد و فیلم‌هایی که در فضای مجازی در ارتباط با این موضوع منتشر شد، قوه قضائیه با همکاری ناجا ورود کرد و موفق شدیم این فرد شناسایی کنیم و یکی از همدستان او را هم شناسایی و دستگیر کنیم، این پرونده دو متهم دارد و در چارچوب ضوابط قانونی در حال اجرا است، برای اینکه این افراد قبل از رسیدگی از کشور خارج نشوند -چون که با قید وثیقه آزاد هستند- ممنوع‌الخروج شدند.

وی همچنین گفت: پرونده حسن رعیت هم درحال برگزاری است.

سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی درباره حکم پرونده ۱۱ بدهکار بانکی اظهار کرد: من درباره تمام این ۱۱ نفر توضیح دادم که قوه قضاییه برای آن‌ها اقدامات خوبی انجام داده و برخی از محکومین آن‌ها در زندان هستند و مطالبات بانک‌ها وصول شده است در مجموع با پیگیری قوه قضائیه بالغ به ۳۰ هزار میلیارد تومان از مطالبات بانک‌ها وصول شده قوه قضائیه بیکار ننشسته و گفتم این‌ها اقداماتی است که توسط قوه قضائیه انجام شده است. در بسیاری از موارد بعد از تشکیل پرونده تعاملات خوبی بین ما و بانک‌ها وجود دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 696992 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟