تیرباران زوج تهرانی به دستور رییس فرقه انحرافی ! / قاتل فراریست!

رییس فرقه انحرافی دستور داد تا زن و شوهر تهرانی به قتل برسند.

عامل جنایت و همدست دیگرش که فراری هستند غیابی به قصاص و 15سال زندان محکوم شدند.

به گزارش رکنا، خرداد ماه سال 82 صدای شلیک چند گلوله در یکی از خیابان های شمال تهران شنیده شد .در آن تیراندازی یک زوج جوان داخل خودرو شان حمله شبانه سه مرد قرار گرفتند و در خون غلتیدند .

جسد های نیمه جان زن و مرد جوان به بیمارستان منتقل شد اما مرد جوان به خاطر اصابت گلوله به سرش جان سپرد و زن جوان به نام مریم به طرز معجزه آسایی زنده ماند.

بررسی ها نشان می داد این زوج قبلا عضو فرقه انحرافی بودند که برادر مریم از سران آن فرقه بود .اما آنها به تازگی از این فرقه جدا شده بودند که مورد حمله قرار گرفتند.

در حالی که فرضیه جنایت از سوی سران فرقه انحرافی قوت گرفته بود مشخص شد همان شب سران این فرقه از مرز ایران خارج شده و به آمریکا گریخته اند. اعضای این فرقه انحرافی با جمع کردن پول از مردم اقدام به پولشویی می‌کردند.

مریم پس از بهبودی نسبی و ترخیص از بیمارستان به ماموران پلیس گفت : برادرم یکی از سران فرقه انحرافی است. دفتر اصلی آنها در آمریکاست و آنها از آنجا اقدام به پولشویی می‌کنند. من و همسرم به عضویت این فرقه در آمدیم. اما پس از مدتی وقتی متوجه فساد در این فرقه شدیم از آن جدا شدیم. من شک ندارم برادرم و دوستان او دستور قتل ما را صادر کرده بودند.

تلاش برای ردیابی سایر اعضای این فرقه آغاز شد و یک متهم در این زمینه بازداشت شد .در بازجویی ها مشخص شد شهرام ۲۰ ساله اقدام به تیراندازی به مریم کرده بود .

وقتی پلیس نتوانست ردی از سایر متهمان به دست بیاورد با گذشت 18 سال از این ماجرا شهرام به اتهام شروع به قتل در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد .

در ابتدای جلسه مریم در جایگاه ویژه ایستاد و گفت : من برای برادرم که دستور شلیک به من و همسرم را صادر کرده و دو دوست دیگر او که آن شب به همسرم شلیک کردند اشد مجازات می خواهم . من می دانم آنها حالا ساکن آمریکا هستند .

دختر وی نیز درخواست قصاص را مطرح کرد .

سپس شهرام روبه روی قضات ایستاد. وی که حالا ۳۸ سال دارد گفت : من آن زمان کم سن بودم که به عضویت این فرقه در آمدم. من تحت تاثیر حرف های آن فرقه اغفال شده بودم و حالا خیلی پشیمان هستم. ما آن زمان دنبال معنویت بودیم که به عضویت فرقه در آمدیم . اعضای آن فرقه در ظاهر ذکر می گفتند ولی در باطن کارشان چیزی جز فساد و پولشویی نبود .

وی ادامه داد: چون مریم و همسرش از این فرقه خارج شده بودند برادرش دستور قتل آنها را صادر کرد و من و دو نفر از دوستانم را اجیر کرد تا شبانه در ماشین به آنها حمله کنیم . قرار بود همان شب و بعد از قتل از مرز خارج شویم. من آن زمان کم سن بودم و توان مقابله در برابر دستورات سران فرقه را نداشتم . من مسئول بودم تا آن شب مریم را بکشم و دوستانم به شوهر او شلیک کنند. چون از طرف سران فرقه تحت فشار بودم به سمت مریم شلیک کردم اما عمدی نقطه حساس بدن او را نشانه نرفتم تا او زنده بماند.

وی در حالی که سرش را پایین انداخته بود از زن میانسال طلب بخشش کرد و گفت : من تحت فشار دست به این کار زدم و حالا خیلی پشیمانم. 18سال است که همیشه به آن شب فکر می‌کنم و شرمنده هستم .

زن میانسال بعد از شنیدن حرف های این متهم در دادگاه اعلام گذشت کرد و گفت نسبت به شهرام شکایتی ندارد ولی برای سایر متهمان اشد مجازات می خواهم.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و با توجه به گذشت شاکی خصوصی، وی را به 3سال زندان محکوم کردند. قضات دادگاه برای دو عضو فراری این شبکه غیابی حکم صادر کردند. برادر مریم به اتهام معاونت در جنایت به 15سال زندان و دوست وی که دست به شلیک مرگبار زده بود به اتهام قتل عمدی به قصاص محکوم شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 696725 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟