بازداشت مادر و دختر تهرانی که یک شبه میلیاردر شدند

 مادر و دختر تهرانی به خاطر پول وسوسه شدند و دست به کشیدن نقشه زدند تا اموال شوهر فوت شده را بالا بکشند.

رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ از بازداشت مادر و دختری خبر داد که برای رسیدن به ارث بیشتر، بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند.

به گزارش رکنا، 26 بهمن ماه سال گذشته مردی با مراجعه به پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران عنوان کرد: پدرم مالک کارخانه صندلی‌سازی بوده و مدتی است که فوت کرده و از وی اموال زیادی باقی مانده است.

وی ادامه داد: به تازگی متوجه شدم مادرم با همکاری خواهرم با استفاده از اسناد عادی و رسمی صوری یا باطل شده، پلاک ثبتی ملک پدری‌ام را که در تهرانپارس واقع بود، به نام خود منتقل کرده و خواهرم نیز خودروی پدرم را فروخته است.

راز ثروت بادآورده مادر و دختر تهرانی فاش شد

در بررسی کارآگاهان مشخص شد همسر متوفی با همکاری کارمند دفتر خانه‌ای، با استفاده از سند وکالت‌نامه رسمی که بعد از فوت متوفی باطل شده، ملک متوفی را به نام خود منتقل کرده و همچنین دختر متوفی با تنظیم قولنامه صوری خودروی متوفی را فروخته است.

در بررسی‌های کارآگاهان مشخص شد که کارخانه صندلی‌سازی متوفی نیز به همین شیوه به نام همسر وی منتقل شده است در ادامه نتیجه تحقیقات کارآگاهان به مرجع قضائی منعکس و دستگیری متهمان و همدستانشان اخذ و آنها در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

سرهنگ علی فرخ‌پور؛ رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: در این رابطه چهار متهم دستگیر شدند همچنین کارشناسان ارزش ریال اموال کلاهبرداری شده را بیش از 500 میلیارد ریال اعلام کردند.

به گفته وی، متهمان انگیزه خود را از ارتکاب کلاهبرداری ، رسیدن به اموال بیشتری از ماترک متوفی اعلام کردند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 695901 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟