بی آبرو کردن زن گرمساری توسط شوهرش در فضای مجازی / بازداشت شد

 انتقام‌جویی خانوادگی در واتس‌اپ سبب شد آبروی زن گرمساری برود.

 رئیس پلیس فتای استان سمنان از شناسایی مجرم سایبری که با انگیزه اختلاف خانوادگی اقدام به مزاحمت در شبکه اجتماعی واتس‌اپ کرده بود، خبر داد.

به گزارش رکنا، حسین صادق اظهار کرد: در پی شکایت شهروند گرمساری مبنی بر ارسال مطالب توهین‌آمیز، ایجاد مزاحمت، تهدید و فحاشی از طریق شبکه اجتماعی واتس اپ ، پرونده اولیه در این راستا تشکیل شد و موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتای این شهرستان قرار گرفت.

وی به ارائه مستندات شاکی و بررسی‌های اولیه و تخصصی تیم کارشناسان پلیس فتا اشاره کرد و گفت: در نهایت مشخص شد، متهم با استفاده از بستر شبکه اجتماعی واتس‌اپ با ارسال پیام مبادرت به مزاحمت برای شاکی پرونده در فضای مجازی کرده است.

رئیس پلیس فتای استان سمنان ادامه داد: کارآگاهان پلیس فتا پس از انجام اقدامات پلیسی و با بررسی ادله ارائه‌شده توسط شاکی و طبق اطلاعات به‌دست‌آمده متهم را شناسایی و با هماهنگی‌های لازم مقام قضایی دستگیر کردند.

صادقی تصریح کرد: فرد دستگیرشده مقابل دلایل انکارناپذیر پلیس به جرم ارتکابی خود اعتراف و انگیزه خود را اختلاف خانوادگی و انتقام‌جویی از همسرش عنوان کرد.

وی از شهروندان خواست در صورت بروز مشکل و مواجهه با جرائم رایانه‌ای با مراجعه به پلیس فتا از مشاوره‌ و راهنمایی‌ کارشناسان این پلیس در جهت رفع مشکلات احتمالی استفاده و یا با مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir و یا با شماره تماس 096380 درخواست خود را ثبت کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 695900 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟