اعتراف عاشقانه قاتل در قتل کارمند فروشگاه اینترنتی / زن مقتول دستگیر شد

قاتل کارمند دیجی کالا پس از 24 ساعت در شهرکرد دستگیر شد.

به گزارش اختصاصی خبرنگار جنایی رکنا، ساعت 6 صبح روز چهارشنبه 12 خرداد امسال بود که کارمند قسمت انبارداری دیجی کالا سوار بر خودرویش از خانه شان در منطقه کیانشهر خارج شد که ناگهان جوانی با در دست داشتن اسلحه اقدام به شلیک گلوله به سمت مرد جوان کرد.

اخبار اختصاصی رکنا - کپی رایت

قتل با شلیک گلوله به گردن کارمند دیجی کالا

پسر جوان پس از تیراندازی مرگبار به گردن مرد 31 ساله پا به فرار گذاشت و همین کافی بود تا تیمی از ماموران کلانتری 158 کیانشهر برای بررسی موضوع همراه امدادگران اورژانس در صحنه تیراندازی در خیابان رجب زاده شمالی حضور پیدا کنند.

تحقیقات نشان از آن داشت که مرد جوان هدف گلوله مرگبار قرار گرفته و تلاش تیم پزشکی نیز برای نجات جان این مرد 31 ساله که کارمند دیجی کالا بود نتیجه ای نداشت.

بازداشت عاملان جنایت عاشقانه

بدین ترتیب ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران برای دستگیری عامل جنایت وارد عمل شدند و در گام نخست با توجه به رفتارهای مرموز همسر قربانی جنایت تحقیقات ویژه را از وی آغاز کردند و خیلی زود مشخص شد زن 20 ساله با مرد جوانی که از بستگان دورشان است تماس های پنهانی داشته است.

همین سرنخ کافی بود تا همسر مقتول به عنوان مظنون اصلی پرونده بازداشت شود و کارآگاهان با اقدامات پلیسی و میدانی خیلی زود جوان مسلح را شناسایی کردند و مشخص شد عامل جنایت پس از قتل به شهرکرد فرار کرده است.

تیم جنایی پلیس آگاهی تهران در این شاخه از تحقیقات پس از هماهنگی با مقام قضایی به شهرکرد رفته و صبح امروز قاتل کارمند دیجی کالا که جوان 20 ساله ای است را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

قاتل جوان در بازجویی ها به قتل کارمند دیجی کالا اعتراف کرد و گفت: به همسر مقتول که از بستگانمان است علاقه داشتم و تصمیم گرفتم برای رسیدن به او دست به قتل شوهرش بزنم و اسحله دست ساز را نیز قبل از جنایت خریداری کرده بودم و فکر نمی کردم دستگیر شوم.

بنا بر این گزارش، قاتل جوان که در یک سناریوی عاشقانه دست به قتل زده است برای تحقیقات بیشتر به دستور بازپرس ویژه قتل در اختیار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 693565 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟