پشت پرده فیلم  منتسب به قتل علیرضا فاضلی منفرد در اهواز + عکس ها

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا،مدتی قبل جوانی به نام علیرضا فاضلی در اهواز با انگیزه های حیثیتی توسط دو برادر خود به قتل رسید. در حالی که شنیده ها حکایت از نوعی بیماری اختلال جنسی در مقتول داشت،انگیزه قتل علیرضا دفاع در حالی حیثیت خانوادگی مطرح شده است که این نوع بیماری نزد روانشناسان و حتی متخصصان معافیت پزشکی سربازی هم مورد تایید قرار گرفته بود و علیرضا فاضلی دلیلی بر بی آبرو شدن خانواده وطایفه اش در خوزستان نبوده است و فقط شخصیت متفاوتی با آنان داشته است.

قتل علیرضا فاضلی بازتاب زیادی در فضای مجازی داشت و هفته بعد از قتل او،ویدیوی در فضای مجازی منتشر شد که به قتل او منتسب گردید.

علیرضا همجنسگرا

محتوای کلیپ قتل با تبر چه بود؟

در این کلیپ که به شدت فجیع و دلخراش هم بود دیده می شد که دو نفر با تبر و چوب به جان یک جوان افتاده است.در حالی که بیرحمانه تبر را به سر و صورت آن فرد وارد می کرد،یک نفر هم با بی تفاوتی از این صحنه فیلم گرفته بود.

این کلیپ در حالی در فضای مجازی منتشر شد که عده ای آن را صحنه به قتل رساندن علیرضا فاضلی می دانستند،اما در حقیقت این کلیپ قدیمی بوده و این جنایت در ایران رخ نداده است.

به این ترتیب فارغ از هر توضیحی می توان نتیجه گرفت که این صحنه فجیع ربطی به صحنه قتل علیرضا فاضلی ندارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 692661 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟