مرد گاو کش در کاشمر بازداشت شد + عکس گاو های نگون بخت

به گزارش رکنا، فردی که به صورت غیربهداشتی، غیرشرعی و غیرانسانی اقدام به ذبح دام سنگین می‌کرد و تصاویرش را در فضای مجازی منتشر می‌کرد، دستگیر شد.

فرد جوانی که در یکی از روستاهای کاشمر اقدام به ذبح غیربهداشتی و غیرشرعی گاو می‌کرد و با انتشار تصاویر این حرکت غیرانسانی در اینستاگرام باعث رنجش ببیندگان این ویدئوها شده بود، توسط پلیس فتا شناسایی و با دستور مقام قضایی بازداشت شد.

دادستان عمومی و انقلاب کاشمر در حاشیه جلسه ستاد کرونا با ابراز تأسف از این اقدام غیرقانونی در کشتار حیوانات حلال گوشت، گفت: پس از دریافت گزارش و اطلاع از این کشتار غیرقانونی پلیس فتا مامور شناسایی عامل ذبح و انتشار آن در فضای مجازی شد.

دستگیری مرد بی رحم کاشمر

غلامرضا طالعی با بیان اینکه پلیس فتا عامل این حرکت غیرانسانی و انتشار آن شناسایی شد، اظهار کرد: متهم که در یکی از روستاهای بخش مرکزی کاشمر با ذبح غیرشرعی و انتشار تصاویر و فیلم این اقدام غیرانسانی در فضای مجازی کرده بود احضار و پس از تشکیل پرونده بازداشت شد.

وی با تأکید براینکه رسیدگی به پرونده تخلف این متهم در جریان رسیدگی قرار دارد، یادآور شد: پیج اینستاگرامی متهم که حاوی تصاویر و ویدئوهایی از ذبح غیرشرعی و غیرقانونی گاو بود، مسدود شد.

گفتنی است؛ پیج اینستاگرامی متهم دستگیر شده عامل ذبح و انتشار تصاویر خشن و غیرانسانی در حال حاضر یک پست دارد که در آن فرد متهم ضمن معرفی خود به عنوان عامل ذبح غیرقانونی گاو و اظهار ندامت و پشیمانی از مردم به خاطر این اقدامش عذرخواهی کرده است. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 692476 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟