مهشید با فرار از خانه رییس باند دزدان تهران شد

دو پسر که با کمک دختر فراری ، باند سرقت تشکیل داده بودند، در جریان تعقیب و گریز با پلیس و شلیک گلوله دستگیر شدند.

به گزارش رکنا، ساعت 13 و 30 دقیقه بعدازظهر جمعه 7خرداد امسال، ماموران پلیس آگاهی تهران هنگام گشتزنی در بزرگراه بسیج متوجه تردد خودروی پرایدی شدند که با سرعت بالایی در حرکت بود و سرنشینان آن دو پسر و یک دختر 18 ساله بودند. ماموران با اخطار به راننده خواستند توقف کند، اما برسرعتش افزود و فرارکرد. در جریان تعقیب و گریز راننده فراری با حرکت‌های مارپیچ برای رانندگان عبوری خطرآفرین شده بود.

شلیک پلیس در تعقیب و گریز سارقان

ماموران چند تیر هوایی شلیک کردند، اما راننده فراری با حرکت خلاف مسیر، پنج خودروی عبوری را درهم کوبید و خسارت‌هایی به آنها وارد کرد. ماموران درنهایت با تیراندازی به سمت خودروی پراید، دو لاستیک آن را هدف قرار دادند که در این هنگام راننده تغییر مسیر داد و سمت بزرگراه یاسینی حرکت کرد. ماموران پلیس دو لاستیک دیگر خودروی پراید را هم هدف قرار دادند و آنها وقتی موفق به ادامه مسیر نشدند، خودرو را رها کرده و پیاده به فرارشان ادامه دادند و در ادامه ماموران موفق شدند هر سه نفر را بازداشت کنند. متهمان به پلیس آگاهی منتقل شدند و معلوم شد خودروی پراید 21 اردیبهشت امسال در میدان ونک سرقت شده است.

بازداشت دختر فراری در باند دزدان حرفه ای

با تحقیق از متهمان معلوم شد یکی از آنها به نام شهرام، سه فقره سابقه اعتیاد، سرقت و زورگیری داشته و چند ماه قبل از زندان آزادشده و دوستش وحید گوشی‌قاپ حرفه‌ای است. دختر 18 ساله هم دختر مورد علاقه شهرام بوده که چند هفته قبل، از خانه فرار کرده و خانواده‌اش ناپدید شدن او را به پلیس اطلاع داده بودند. شهرام 25 ساله در جریان تحقیقات پلیسی گفت: «چند بار به اتهام سرقت و زورگیری زندانی شدم، بعد از آزادی‌ام با وحید که گوشی‌قاپ بود، آشنا شدم. با مهشید هم چند ماه قبل در پارک دوست شدم و با فرار او از خانه، باند سرقت تشکیل دادیم و سرقت‌های خود را آغاز کردیم.»

برای متهمان قرار قانونی صادر شد و تحقیقات از آنها ادامه دارد. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 692190 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟