بازداشت داور بین المللی کنگ فو به جرم سرقت  در تهرانسر

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، اردیبهشت ماه امسال مالباخته تهرانی پس از بیدار شدن از خواب عصرگاهی، متوجه شد که خودرو پژو پارس و چند گلدان زینتی گران قیمت از پارکینگ خانه اش به سرقت رفته است.

اخبار اختصاصی رکنا - کپی رایت

مرد تهرانی پس از این که متوجه شد خودرو و اموالش سرقت رفته است سراسیمه در تهرانسر پیش پلیس رفت و شکایتی را مطرح کرد.او ماجرای عجیب سرقت را این طوربیان کرد :«پس از بیدار شدن از خواب متوجه شدم چند گلدان قیمتی و خودرویم به سرقت رفته است.این درحالی بود که سوویچ خودریم در خانه بود وطبقه بالا واحد ساختمانی که در آن جا ساکن هستم برادرم زندگی می‌کند.»

ماموران پلیس از شنیدن اظهارات مالباخته رسیدگی به این پرونده عجیب را در دستور کار خود قرار دادند.تیم پلیسی در گام نخست دوربین مداربسته خیابانی که خانه سرقت رفته در آن جا قرار داشت را چک کردند و مهم ترین سرنخ پرونده که یک تاکسی زرد رنگ بود را کشف کردند.

پشت پرده سرقت حرفه ای در تهرانسر

ماموران در دوربین های مدار بسته مشاهده کردند یک تاکسی زرد رنگ دقایقی قبل از سرقت اطراف خانه رفت و آمد های مشکوکی دارد.همین قضیه باعث شد تا ماموران پلیس به راننده تاکسی مشکوک شوند و شناسایی او را در دستو کار خود قرار دهند.

پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی راننده تاکسی طی چند ساعت شناسایی و دستگیر شد.راننده تاکسی که اظهار بی خبری از ماجرای سرقت می‌کرد متوجه شد در زمان سرقت خانه و خودرو پژو پارس تاکسی زرد رنگش دست پسرش بوده است.

دستگیری سارق حرفه ای در تهرانسر

تیم پلیسی پس از شناسایی راننده تاکسی زرد رنگ متوجه شد او برای سرقت دوباره به تهرانسر بر می‌گردد، ماموران انتظامی او را در حین سرقت پژو 206 بازداشت کردند.راننده خودرو در بازجویی های اولیه به جرم خود اعتراف و مکان اختفا همدستانش را که سارقان حرفه ای بودند را به پلیس لو داد.

دستگیری داور بین المللی کنگ فو به جرم سرقت در تهرانسر

ماموران انتظامی پس از شناسایی سارقان حرفه ای با اخذ مجوز قضایی در یک عملیات گسترده 2 سارق حرفه ای را شناسایی و دستگیر کردند.

در بازجویی های فنی مشخص شد، یکی از سارقان داور بین المللی یکی از رشته های کنگ فو است.سارقان در بازجویی های صراحتا به سرقت و گلدان های گران قیمت به ارزش 3 میلیارد ریال اعتراف کردند.

سارقان حرفه ای در تهرانسر بازداشت شدند

یکی از سارقان حرفه ای ماجرای سرقت خود را اینطور بیان کرد:«برای این که مردم به ما شک نکنند،با تاکسی یکی از دوستانم به منطقه تهرانسر رفتیم. به دنبال موقعیت مناسبی برای سرقت بودیم تا اینکه متوجه شدیم در خانه ای در یکی از خیابان های تهرانسر باز است.»

سارق حرفه ای ادامه داد:«لحظه ای که وارد ساختمان شدیم در یکی از واحد ها مانند در ورودی ساختمان باز بود. وارد خانه شدیم.کلید خودرو پژو پارس و 206 در خانه قرارد داشت.متوجه شدیم خودرو پژو پارس در پارکینگ قرار دارد برای همین ماشین و چند گلدان گران قیمت را سرقت کردیم.»

دزد ماشین پژو پارس در پایان گفت :«این سرقت را به همراه یکی از دوستانم که داور بین المللی یکی از رشته های کنگ فو است انجام دادیم.پس از سرقت خودرو پژو پارس برای سرقت پژو 206 به تهرانسر بر گشتیم که در آنجا توسط پلیس دستگیر شدیم.»

بنا براین گزارش پرونده متهمان جهت سیرمراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 691898 ویرایش خبر
لینک کپی شد
محمد نازی
آیا این خبر مفید بود؟