چاقو چاقو کردن جوان تهرانی در پارک ولایت/ بازداشت 16 متهم فراری

درگیری منجر به قتل در پارک ولایت پردیس سبب کشته شدن یک جوان شد که در این راستا 16 متهم دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: افرادی که در اثر وقوع یک مورد نزاع و درگیری اقدام به قتل یکی از شهروندان و مجروح کردن دونفر دیگر در پارک ولایت فاز ۴ پردیس کرده بودند، در کمتر از ۵ ساعت دستگیر شدند.

به گزارش رکنا، سرهنگ بهزاد عبدیان  اظهار کرد: در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع و درگیری منجر به قتل در شهر پردیس بلافاصله ماموران به محل اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی به محض حضور در محل پیگیری‌های خود را آغاز کردند، گفت: در بررسی‌های انجام گرفته مشخص شد که تعدادی افراد باهم درگیر و یکی از افراد به وسیله چاقو با وارد کردن ضربات به گردن فرد مقابل، او را به قتل رسانده همچنین دو نفر دیگر را مجروح و از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس افزود: در کمتر از ۵ ساعت از وقوع قتل ، با تلاش مستمر و بی وقفه کارآگاهان آگاهی شهرستان پردیس و با پیگیری در یکی از مناطق حاشیه‌ای شهرستان پردیس(کرشت) ۱۶ متهم شناسایی و دستگیر می‌شوند و طی بازدید انجام گرفته از منازل آنها دو قبضه چاقو آغشته به خون نیز کشف و ضبط می‌شود.

عبدیان در ادامه تصریح کرد: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده صراحتا به قتل اعتراف کردند و پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مراجع قضائی معرفی و جسد مقتول نیز به سردخانه منتقل شد.

وی در پایان با تاکید بر اینکه مردم عزیز همواره باید آستانه صبر و تحمل خود را بالا ببرند، خاطرنشان کرد: پلیس به طور مستمر برای برقراری نظم و امنیت و برخورد با مجرمان آماده بوده و انتظار می‌رود شهروندان عزیز نیز ضمن همکاری مستمر با پلیس، با اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ اطلاع دهند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 691880 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟