ادعای عجیب نخبه دوقطبی در قتل مادر / قاتل نیستم!

پس تهرانی که مادر خود را کشته بود ادعا کرد آنها نقشه ای برای اعدام او کشیده بودند.

بیمار دوقطبی که به اتهام قتل مادرش و حمله مرگبار به پدر خود بازداشت‌شده، مدعی است او قاتل نیست و توطئه‌ای برای اعدام او باعث بازداشتش شده است.

 به گزارش رکنا، بعدازظهر بیست ونهم اردیبهشت امسال زنی 75ساله بعدازظهر آن‌که از سوی پسر 36ساله‌اش به‌شدت کتک‌خورده و شکنجه‌شده بود با ضربه‌های مرگبار چاقوی او در خانه‌شان در حوالی کلانتری جامی به قتل رسید.

این در حالی بود که پلیس پدر سالخورده خانواده را هم مصدوم در یکی از اتاق‌ها پیدا و به بیمارستان انتقال داد.

متهم 36 ساله پیش از آن‌که فرصتی برای فرار از خانه پیدا کند، بازداشت شد.

نخبه تهرانی دیوانه آدمکش شد !او با چاقو مادرش را کشت! + جزییات

مأموران از خواهرش تحقیق کردندکه معلوم شد او از طریق همسایه‌ها متوجه سر و صدای برادرش با والدینشان شده و وقتی به آنجا رفته متوجه قتل مادرش و مصدومیت پدرش شده است.

او مدعی هم شد که برادرش بیماری دوقطبی دارد. پدر خانواده که به‌ شدت مصدوم شده و تحت درمان بود از بیمارستان مرخص شد و دو روز پیش در جریان تحقیقات پلیسی گفت: پسرم بازاریاب اینترنتی بود.

او بی‌دلیل با من و همسرم درگیر شده و ما را کتک می‌زد. نزد روانپزشک نمی‌رفت. روز حادثه هم بی‌هیچ دلیلی با من و مادرش دعوا کرد و او را به‌ شدت کتک زد.

خواستم همسرم را نجات دهم که پسرم مرا هم به‌شدت کتک زد که مصدوم شده و کناری افتادم. قدرت حرکت نداشتم که همسرم را از دست او نجات دهم.

او مقابل چشمانم زنم را دوباره کتک زد و با ضربه‌های چاقو به قتل رساند.

متهم 36ساله دوباره بازجویی شد و گفت: من مادرم نکشتم. او با پدرم حرف می‌زد که یکدفعه حالش بد شد و افتاد. نمی‌دانم چه کسی مادرم را به قتل رسانده و پدرم را مصدوم کرده است.

قاتل نیستم و همه علیه من توطئه کرده‌اند تا من زندانی و اعدام شوم. حبیب ا... صادقی،بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر گفت: متهم در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات از او همچنان ادامه دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 691799 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟