مرگ کرونایی 2 برادر دوقلو جهان را شوکه کرد + عکس و سرنوشت عجیب / هند

مرگ این برادران دوقلو با کرونا خبر تلخی بود که دنیا را شوکه کرد این برادران دوقلو از لحظه تولد تا مرگ کنار هم بودند.

 

این روزها داستان زندگی جوفرد و رالفرد گریگوری به‌طور گسترده‌ای در سراسر هند، خبرساز شده است. آنها در تمام طول زندگیشان کنار هم بودند، با هم به یک دانشکده می‌رفتند، در یک رشته تحصیل می‌کردند و لباس‌های یک‌شکل می‌پوشیدند. آنها حتی ریش خود را مانند هم اصلاح می‌کردند.

به گزارش رکنا، دوقلوهایی همسان و شاید بتوان گفت یکسان! این دو جوان که در شمال هند زندگی می‌کردند ماه گذشته وقتی هر دو به کرونا مبتلاشده و در بیمارستان بستری شدند و مثل این بود که فقط یک جسم بیمار روی تخت خوابیده است.

خبر تلخ مرگ برادران دوقلو در هند

ساعاتی پس از مرگ جوفرد، مادر دوقلوها در حالی که سعی داشت اندوه خود را از پسر دیگرش پنهان کند به او گفت برادرش هنوز زنده است تا بلکه بتواند به این شکل روحیه او را بالا ببرد.

اما رالفرد حس می‌کرد برادرش دیگر در این دنیا نیست و به مادرش گفت: مادر تو راستش را به من نمی‌گویی و روز بعد،رالفرد نیز با زندگی خداحافظی کرد.

داستان غم‌انگیز دوقلوهایی که در زندگی و مرگ کنار هم بودند به‌سرعت در رسانه‌های‌اجتماعی هند انتشار گسترده‌ای یافت. رابطه و پیوند خاصی میان جوفرد و رالفرد 24ساله وجود داشت. والدین آنها اسامی شبیه هم برایشان انتخاب کرده بودند. آن دو به لحاظ خصوصیات چهره بسیار شبیه هم بودند و با وجودی که کودکی را پشت سر گذاشته و بزرگ شده بودند، هنوز مانند سیبی بودند که به دو نیم کرده‌اند! شباهت‌شان به‌حدی بود که همسایگانشان می‌گفتند اگر یکی از آنها را ببینی، مثل این ‌است که دیگری را دیده‌ای.

این دو همراه برادر بزرگ‌ترشان در یک خانه یک طبقه در میروت، یک شهر اقماری در دهلی‌نو بزرگ شدند و والدین آنها معلم بودند. جوفرد و رالفرد همه‌جا در مدرسه در خانه در بازی و در گردش با هم بودند.

جوفرد سه دقیقه بزرگ‌تر بود اما بین آنها موضوع بزرگ‌تر و کوچک‌تر مطرح نبود. پدرشان، گریگوری ریموند رافائل در مورد دوقلوها می‌گوید: آنها از هر جهت با هم برابر بودند. گهگاه با هم بحث می‌کردند اما هرگز ندیدم که یکدیگر را اذیت کنند.

این دو مرد جوان در طول زندگی کوتاه‌شان همه‌جا با هم بودند. آنها با هم و در یک رشته تحصیل می‌کردند؛ در دانشگاهی در جنوب هند و در رشته علوم کامپیوتر. آنها موهایشان را یک شکل اصلاح می‌کردند و در یک جمله، مانند تصاویر آینه‌ای به نظر می‌رسیدند.

به غیر از والدینشان افراد کمی می‌توانستند آنها را از هم تشخیص دهند. قد آنها یک اندازه، تقریبا شش فوت و دارای ساختار عضلانی یکسان بودند. دوستانشان می‌گفتند که در عروسی‌ها، مهمانی‌ها و تقریبا در همه مجالس، جوفرد و رالفرد را با لباس یکسان و در کنار یکدیگر دیده‌اند.

مانوج کومار، همسایه دوقلوها می‌گوید: مثل این بود که آن دو با هم ادغام شده باشند. عشق و علاقه فوق‌العاده‌ای بین این دو برادر وجود داشت.

پدرشان با اندوه در مورد پسران تازه درگذشته‌اش عنوان می‌کند: هردو مهندس کامپیوتر بودند و طی ماه‌های اخیر در خانه کار می‌کردند که ناگهان 24 آوریل، همزمان دچار تب شدند. سعی کردیم آنها را داخل خانه و با داروهایی که در دسترسمان بود معالجه کنیم اما حالشان بدتر شد و ما نگرانشان بودیم.

یک هفته بعد از شروع بیماری دوقلوها این خانواده توانستند آنها را در یک بیمارستان خصوصی به نام آناند، بستری کنند. آزمایش کووید-19 هر دو پسر مثبت بود و پزشکی در بیمارستان به خانواده آنها گفت که بیماری به طرز وحشتناکی پیشرفت کرده و هر دو دچار عفونت ریوی بسیار خطرناکی شده‌اند. جوفرد در تخت شماره10 و رالفرد در تخت شماره14 در بخش مراقبت‌های‌ویژه بستری‌شده و با چند بیمار دیگر با هم از ونتیلاتور استفاده می‌کردند.

صبح 13مه، وضعیت جوفرد، برادر بزرگ‌تر، رو به وخامت گذاشت و سطح اکسیژن خون او به 48درصد کاهش یافت و دیگر هیچ‌چیزی نمی‌توانست او را نجات دهد.

پزشکان به مادر دوقلوها گفتند که در بیمارستان نماند. حوالی ظهر بود که جوفرد زندگی را بدرود گفت.

به گفته پزشکان رالفرد پس از آن افسرده شد و صبح روز بعد، یعنی کمتر از 24ساعت پس از مرگ برادرش او نیز این دنیا را ترک کرد.

به گزارش نیویورک تایمز به نظر می‌رسد از بین هزاران مورد مرگ بر اثر کرونا در روزهای اخیر، وداع این دو برادر، زندگی مردم هند را به‌شدت تحت‌تاثیر قرار داده است. شاید به این دلیل که دوقلوها بسیار جوان بودند و کاملا سالم به نظر می‌رسیدند یا شاید این محبت و عشق عجیب آنها به یکدیگر بود که دیگران را تا این حد غمگین کرده است. اکنون جوفرد و رالفرد گریگوری زیر سایه درختی در قبرستان، در دو تابوت اما در یک قبر کنار هم آرمیده‌اند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 691364 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟