عکس های ناجور دختر شیرازی آبرویش را برد

مرد پلید در شیراز آبروی یک دختر جوان را برد و عکس های خصوصی این دختر در شهر دست به دست شد.

رئیس پلیس فتا استان فارس از شناسایی و دستگیری فردی که با ایجاد یک صفحه جعلی در اینستاگرام و درج شماره و تصویر رئیس خود قصد اخاذی و بی آبرو کردن وی را داشت، خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ حشمت سلیمانی، رئیس پلیس فتا استان فارس در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی مراجعه خانمی جوان در شیراز و ارائه مرجوعه قضایی به این پلیس که مدعی شده بود فردی ناشناس در فضای مجازی با انتشار تصاویرش بهمراه شماره تلفن وی در شبکه اجتماعی اینستاگرام باعث مزاحمت برای وی و خانواده‌اش شده است، رسیدگى به این پرونده ‌به ‌صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس ‌فتا قرار گرفت.

اخاذی از دختر شیرازی در اینستاگرام

وی گفت: پس ازحضور شاکیه، پرونده اولیه با هماهنگی مقام قضایی تشکیل شد و با جمع‌آوری مدارک و مستندات پرونده توسط کارشناسان پلیس فتا، سرانجام متهم به همراه ادوات هوشمند ارتکاب جرم دستگیر شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در ابتدا متهم منکر جرم ارتکابی شد؛ ولی پس از مواجهه با مدارک و مستندات احصاء شده توسط کارشناسان این پلیس به ‌ناچار لب به اعتراف گشود.

این مقام مسئول ادامه داد: در بازجویی اولیه انجام‌شده، مشخص شد که متهم به دلیل مشکلات و کینه‌ای که قبلاً با شاکیه در محیط کار داشته است اقدام به انتشار تصاویر وی در فضای مجازی کرده است.

سرهنگ سلیمانی افزود: برابر قانون هرگونه توهین، اهانت و یا پخش تصاویر شخصی افراد در فضای مجازی جرم محسوب شده وعواقب جبران ناپذیری برای فرد به همراه دارد، لذا رعایت اخلاق در فضای سایبر و به خصوص شبکه‌های اجتماعی امری مهم محسوب می‌شود.

آبروی دختر شیرازی در شهر رفت / عکس های خصوصی دست به دست شد

رئیس پلیس فتا استان فارس خاطر نشان کرد: پلیس فتا به‌صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شهروندان بوده و کاربران می‌توانند در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش گزارش‌های مردمی با ما در میان بگذارند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 690661 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟